Nars Blush Deep Throat

Ik ben even weg geweest van mijn blog, maar daar ben ik weer. Met een review van een prachtige blush. Namelijk Nars Deep Throat. Toen vriendjelief in Amerika was had ik hem gevraagd of hij deze wilde meenemen (het is goedkoper om het daar te kopen) en daar heb ik geen moment spijt van gehad. 

De producten van Nars zitten in een prachtige matte verpakking met in grote witte letters Nars erop. Het oogt als een echt luxe product. De verpakking is stevig en er zit ongeveer 4,8 gram in aan product. Best veel voor een blush. 

Ik heb gekozen voor de kleur Deep Throat, een lieve roze kleur met een kleine glitter erin. Ik had al een prachtig mooie roze blush die ik heel vaak gebruikte omdat ik hem goed bij mij gezicht vond passen, ik was daarom ook erg blij toen ik zag dat deze daar heel erg bij in de buurt kwam, maar nog mooier is.

Tijd voor een swatch. Zoals te zien is op de foto zit er een kleine glitter in. Dit oogt daardoor net wat frisser en glanzender op het gezicht. Het is een kleur die bij veel mensen past.

Hier draag ik hem op mijn wangen. Lichtjes aangebracht met mijn Real Techniques kwast. Het is een hele natuurlijke draagbare kleur voor elke dag. Ik ben er erg blij mee en zal hem nog vaak uit mijn kastje pakken. Ik betaalde voor de blush 32 dollar. Hoeveel euro dit ongeveer is weet ik niet. De blush is ook te bestellen via de website en dan betaal je er 30 euro voor. Het is wat duur, maar het is het absoluut waard.

Geef een reactie

