Me Time Tag

Me Time, erg belangrijk zoals ik al vertelde in mijn herfstdip artikel. De Me Time Tag zag ik voorbij komen bij Veracamilla in video vorm en nu ik wat vaker Me Time probeer te nemen leek het mij een leuke tag om in te vullen. Zo vertel ik onder andere wat voor producten ik het liefst gebruik tijdens Me Time en wat ik het liefst drink. 


Wat kijk of lees je tijdens Me Time? 
Tijdens Me Time vind ik het heerlijk om iets leuks uit te zoeken op Netflix. Vaak ga ik voor New Girl of mijn nieuwe verslaving, Orphan Black. Daarnaast vind ik het ook heel leuk om YouTube video’s te kijken. Zo was ik laatst compleet verslaafd aan Declutter video’s. Dit zijn video’s waarin make up meisjes hun hele stash gaan uitzoeken. Mega verslavend, maar super leuk.

Wat draag je tijdens Me Time? 
Chillkleding, zoals hoe ik dat altijd noem. Een lekkere losse broek met een slobber trui. Laatst heb ik bij Primark een hele dikke lekkere pyjama gekocht die ik ook graag aan heb. Maar die ligt bij mijn ouders en die kan ik dus niet altijd aan.

Wat zijn je favorieten producten om te gebruiken tijdens Me Time? 
Tijdens Me Time vind ik het lekker om uitgebreid te douchen. Ik gebruik dan onder andere graag mijn The Body Shop creamy body scrub in perzik geur. Super yummie. Ook een maskertje vind ik lekker om te doen tijdens Me Time.

Wat is momenteel je favoriete nagellak? 
Zoals ook vorig jaar tijdens de herfst vind ik Essie Chinchilly erg mooi. Een mooie taupe/grijze kleur. Daarnaast vind ik bordeaux rood ook heel mooi om te dragen tijdens de herfst en winter. Daar heb ik geen favoriet merk voor. Momenteel heb ik er een van Hema en deze werkt prima.

Wat eet en drink je tijdens Me Time? 
Thee, heel veel thee. Eigenlijk vooral bosvruchten thee van Pickwick, zoals altijd. En als ik geen zin heb in thee ga ik voor frambozen ranja met Spa rood. Een gezondere variant van frisdrank.

Wat is momenteel je favoriete kaars? 
Ik zou heel graag nog Yankee Candles willen aanschaffen. Tot die tijd doe ik het met onder ander Primark geurkaarsjes. Momenteel gebruik ik de Winter Berry variant uit de Christmas collectie. Mijn moeder en zusje zijn laatst weer naar de Primark geweest en toen heb ik gevraagd of ze er nog een wilde meenemen. Ik vind hem zo lekker, en dat voor 1 euro.

Ga je wel eens de deur uit tijdens Me Time?
Het liefst niet maar ik merk dat ik het wel lekker vind om even de deur uit te gaan. Even boodschappen doen of een stuk lopen. Maar als ik er echt geen zin in heb doe ik het gewoon niet.

Ga je wel eens alleen naar de film? 
Nee eigenlijk nooit. Ik vind naar de film gaan echt iets om te doen met zijn tweeën, of zelfs met meer. Voor de gezelligheid.

Wat is je favoriete webshop? 
Ik bestel eigenlijk nooit via het internet. Maar ik doe wel graag aan ‘online shoppen, maar niet kopen’. Vaak is dit bij H&M of Modemusthaves. Gewoon lekker rondstruinen en leuke dingen uitzoeken.

Dit was de Me Time Tag. Ik vond hem leuk om in te vullen. Ik vind Me Time erg belangrijk en probeer het steeds vaker te nemen om wat te ontspannen. Hoe vullen jullie je Me Time in?

Geef een reactie

