Hartje

Na mijn iet wat deprimerende bericht over mijn herfst dip vond ik het wel leuk om ook eens te laten zien waar ik van houd. Daarom volgt hier een lijstje met dingen waar ik blij en gelukkig van wordt. 


Elektrische dekens Tanya Burr Vlogs Koffietijd op RTL4 Douwe Egberts Dates met vriendinnetje Carien Mijn vrije weekenden in November omdat mijn werk aan het verbouwen is   Pepernoten die weer in de winkels liggen Glee muziekjes tijdens mijn treinritjes Primark kaarsjes van 1 euro Thee in mijn nieuwe mega grote Kerst Primark mok Het bos naast mijn huis, waardoor ik lekkere rondjes kan maken Boerenkool De Harry Potter marathon die heel november wordt uitgezonden op tv Yankee Candles (ja ik heb ze nu eindelijk, later meer hierover)
Tosti’s eten met mijn zusje  Regenachtige middagen die ik lekker binnen kan doorbrengen met een grote kop thee Stiekem al heel veel kerstmuziekjes luisteren Mijn nieuwe grijze trui van de Sting Mijn nieuwe laarsjes van Van Haren Kerstverlichting die weer in winkels en huizen hangt, love it Mijn Yankee Candles, ik ben nu al zwaar verslaafd. Ze zijn echt heerlijk en de geur blijft heel lang hangen in huis Frozen, de film is leuk maar de liedjes vind ik nog veel leuker 
Geef een reactie

