Extra artikel

Ik ben nog steeds heel druk met school, werken, heen en weer reizen tussen me ouders en me eigen plekje en me lieve vriendje. Toch wil ik wat extra tijd in me blog stoppen en daarom komt er elke week een artikeltje bij. Kortom, elke maandag en vrijdag komt er een artikeltje online. Af en toe, in de weken dat ik het wat rustiger heb, of gewoon veel te vertellen heb, zal er op de woensdag nog een artikel bijkomen. Maar dit verschilt dus per week. Wil je hier van op de hoogte blijven, volg me dan opΒ bloglovinΒ of Instagram. Mijn gebruikersnaam daar is: Chelseaberghuis. Ik hoop natuurlijk dat er een moment komt waarop ik elke dag een artikel kan plaatsen. Helaas is dit nu nog even niet mogelijk. In de kerstvakanties zal ik echter wel meer artikeltjes plaatsten.Β 

Geef een reactie

