I love #5

Wat gaat de tijd snel, we zitten alweer in eind november. Afgelopen maand heb ik het een en ander aan nieuwe producten gekocht. De een beviel beter dan de ander, maar deze 6 producten bevielen me erg goed. Na het maken van deze foto’s kwam ik erachter dat 1 product vorige  I Love al genoemd was, oeps. Zo fijn vind ik hem dus. Kijk je mee naar mijn favorieten producten van November? 

Laat ik maar meteen beginnen met het product dat ook vorige maand al zo goed beviel. Namelijk de Body Butter van The Body Shop. Dit product vind ik echt heel goed. Sowieso de Body Butters van The Body Shop zijn goed, maar de geur van deze variant is hemels. Het is de Peach geur. De body butter trekt snel in en laat je heerlijk ruikend achter.

Dan, een oogproduct dat ik serieus elke dag gebruik. Een paar weken geleden kocht ik deze Color Tattoo van Maybelline in Permanent Taupe. Een hele mooie kleur en de substantie van de Color Tattoo’s vind ik ook heel fijn. Blijft ook de hele dag goed zitten.

Met het koudere weer van de afgelopen dagen vind ik het lekker om maskertjes te gebruiken. Op die  manier blijft mijn huid gevoed en wordt ie niet heel droog. Ik gebruik hiervoor graag maskertjes van Nivea. Deze kosten iets meer dan 1 euro en dan krijg je er twee. Heel handig. Bij de meeste maskertjes hou ik heel veel over, met die van Nivea niet. Daarnaast zijn het ook hele fijne maskertjes. Ze verzorgen mijn huid echt goed.

Over mijn Nars Blush hebben jullie al kunnen lezen. Ik ben hier ontzettend blij mee en heb hem zo goed als elke dag gebruikt. Ik vind het alleen zonde om hem mee te nemen naar me ouders in de weekenden, omdat ik bang ben dat ie kapot gaat.

Dan de scrub van Freeman. De scrub ruikt heerlijk naar abrikozen. En zoals op het flesje staat is het een hele romige scrub. Hij is mild en kan dus prima voor elke dag gebruikt worden. Dat doe ik dan vaak ook. Hij bevalt me heel goed en wil eigenlijk snel nog meer proberen van Freeman.

Een kaars van Primark dan. Deze kost slechts 1 euro en is ontzettend lekker. Deze is in de geur Winter Berry. Een lekkere winterse bessen geur. Heel warm en de geur blijft goed hangen. Natuurlijk niet zo goed als die van Yankee Candle maar daar betaal je dan ook een stuk meer voor.

Dit waren mijn favorieten producten van de afgelopen maand. Wat zijn jou favorieten van de afgelopen maand?

Geef een reactie

