Diary 20

Goedemorgen, vandaag heb ik weer een diary voor jullie. De afgelopen weken waren nog lekker rustig. Ik had al mijn weekenden vrij omdat mijn werk aan het verbouwen was en kon daarom lekker rustig aan doen.Β 

Nadat ik mijn make up had uitgezocht begon ik ook maar eens aan mijn lakjes. Deze gooide of gaf ik allemaal weg. Ik ga vaak voor dezelfde kleurtjes dus het was zonde om deze te bewaren.Β 

Douwe Egberts koffie zien jullie vaak voorbij komen bij mij. Ik vind dit gewoon zo lekker en samen met Carien zit ik vaak bij de DE. Huiswerk maken, of gewoon lekker kletsen.

Samen met mijn moeder ging ik op een vrije dag naar de Primark. Daar kocht ik deze super lekker pyjama. Hij is voor bij mijn ouders omdat het daar steeds zo koud is. Maar achteraf zou ik er graag nog een willen, maar dan voor in Leeuwarden.

Naast mijn pyjama zag ik ook deze super leuke Kerst mok. Er kan super veel in en kan bij mijn Primark mokken collectie.

Lekker een stuk door het bos lopen. Ik had opeens zoveel zin om buiten te ‘sporten’, maar om nou gelijk te gaan hardlopen vond ik een beetje ver gaan, dus besloot ik een stuk door het bos te lopen.

In mijn pyjama.

Op een vrije middag bij mijn ouders, had ik opeens zoveel zin in tosti’s dat ik mijn zusje besloot mee te nemen naar een lunchroom. Tosti’s en bosvruchten thee <3.

Gekke foto’s sturen in de Familie whatsapp groep. We zitten daar met ongeveer 9 mensen in en soms heb ik dus vrij veel ongelezen whatsapp berichtjes.

Selfie, hier was mijn haar nog lang. Niet veel later ben ik naar de kapper geweest en is er een flink stuk afgegaan. Al zien andere mensen het niet, toch voelt het veel korter haha.

Yeeey, eindelijk een Yankee Candle. Ik ging voor Christmas Eve. Een zoete Kerst geur. Naast deze jar ging ik ook nog voor twee wax melts en twee kleine kaarsjes.

YouTube filmpjes kijken. Met het koude weer buiten vind ik het heerlijk om de hele avond YouTube filmpjes te kijken. Livinlikelindsey vind ik heel leuk, Tanyaburr en Morezoella kijk ik veel.

Nog meer Douwe Egberts. Dit keer hadden we besteld haha. Super lekker, enig nadeel; ik lag weer lekker lang wakker die nacht.

De kou trotseren. Bah wat is het al steeds koud buiten. Ik vind het helemaal niks. Vooral ’s ochtends vroeg en later op de avond kan het zo guur zijn. Het is ook niet echt bevorderlijk voor mijn huid.

Knuffelen met Coco.

Haartjes korter geknipt. Zoveel is er niet af. Toch voelt het zo haha.

Mijn zusje haar haar gekruld. Om zulke krullen te maken moet ik haar haar eerst stijlen, kost al met best veel tijd dus.

Klaar maken voor een avondje uit eten met de familie.

Oke, hier lijkt mijn haar wel heel kort. Maar ik had mijn staart hoog op mijn hoofd gezet en daardoor lijkt dat zo.

Dit waren mijn weken. Vanaf vandaag gaat het weer wat drukker worden. Dinsdagavond is de opening van mijn werk, woensdag werk ik de hele dag, donderdag ook, zaterdag ook en verder heb ik een aantal deadlines aankomende weken. Druk druk druk dus. Maar het is bijna Kerst vakantie, gelukkig.

Geef een reactie

