Favourite: vloggers

Laat ik maar gelijk even sorry zeggen. Zo plaatste ik vorige week een artikeltje waarin ik zei dat ik vanaf nu elke maandag en vrijdag een artikel zou plaatsen, zo kon ik me er afgelopen week al gelijk niet aan houden. Afgelopen week verliep wat anders dan verwacht en ik ben heel erg druk geweest. Maar vandaag staat er weer een artikel klaar. Dit keer over mijn favoriete vlogkanalen. Nu december is aangebroken betekend dit dat veel YouTubers beginnen met Vlogmas. Vlogmas is de maand december waarin YouTubers elke dag een vlog (een vlog is een video waarin mensen laten zien wat ze zo op een dag doen) online zetten. En laat ik nou net verslaafd zijn aan het kijken van vlogs. Daarom leek het mij leuk om te laten zien wat mijn favorieten vloggers zijn. 

Livinlikelindsey
Dit grappige meisje komt uit LA en plaatst vaak vlogs. Ze woont samen met haar zusje in een prachtig appartement. De gehele maand december zal ze vloggen over alles en nog wat. Shoppen, kerstfilms kijken enzovoort. De vlogs duren vaak niet zo lang en dus handig voor wanneer je weinig tijd hebt. 
Morezoella
Zoe is een Engelse vlogger. Een drukke meid die altijd aan het lachen is. Onlangs heeft ze haar eigen boek uitgebracht en doet ze veel andere klussen voor bijvoorbeeld tijdschriften. Haar vriend Alfie is ook een Engelse YouTuber en samen maken ze erg leuke beelden. Erg leuk om te zien wat zij zowel in haar leven doet. De vlogs duren vaak wat langer, wat ik vaak wel lekker vind. 
Tanyburr
Tanya is ook een Engelse vlogger, die goed bevriend is met Zoe. Tanya haar vriend Jim is tevens ook een YouTuber. Ze wonen in London en naast vlogs plaatst Tanya ook nog beautyvideo’s tussendoor. Het accent van haar vind ik zo leuk, zo lekker Engels. Ook Tanya haar vlogs duren vaak wat langer. 
Vloggloss
Als laatste een Nederlandse vlogger. Namelijk Masha aka Beautygloss. Onlangs is Mascha van het plaatsen van vlogs op Beautygloss overgestapt op haar nieuwe kanaal Vloggloss. Hierop verschijnen dus alleen maar vlogs, het hele jaar door. Op die manier heb je altijd vlogs die je kunt kijken. Op Vloggloss is dan ook geen speciale Vlogmas maand. Masha vlogt altijd, super leuk. 
Dit zijn mijn favoriete vlogkanalen. Als iemand nog leuke tips heeft hoor ik ze graag. Al heb ik vaak niet eens de tijd om al deze vlogkanalen bij te houden haha. Wat zijn jullie favoriete kanalen? 
Geef een reactie

