Make up Revolution blush palette

Op meerdere blogs ben ik het merk Make up Revolution al tegengekomen. Een merk dat te vergelijken is met Sleek. Goedkoop, maar kwalitatief gezien vrij goed. Op het Ilovebeauty event van Misslipgloss zag ik dit mooie merk voorbij komen. En ik besloot wat mee te nemen. 

Ik ging voor dit prachtige blush palette in Golder Sugar. Het palette bevat 5 blushes, 2 bronzers en 1 highlighter. Alle blushes zijn vrij glinsterend, daar moet je wel van houden. Bij de bronzers zit 1 matte bronzer en 1 shimmer bronzer. 

De blushes en bronzers komen in een mooie grote glimmende zwarte verpakking. De verpakking voelt stevig en dit geeft een beetje een luxe gevoel.

De pigmentatie van de blushes is goed. Maar zoals ik al zei, ze zijn vrij glimmend. Daar moet je wel echt van houden. Met de aankomende feestdagen is dit natuurlijk wel heel leuk. De highlighter is ook mooi. De bronzers zijn voor mijn kleurtje prima. Niet te donker, maar gewoon goed. De matte werkt prima om mee te shapen.

Make up Revolution is te verkrijgen via makeupmusthaves.nl. Op deze website zijn ook merken als Sleek, W7 en Rimmel te verkrijgen. Voor het blush palette heb ik 8 euro betaald. Dit vind ik niet veel voor een palette met 5 blushes, 2 bronzers en 1 highlighter. Ik vind dit het absoluut waard. Ook leuk om cadeau te doen met de feestdagen.

Wat vinden jullie van dit mooie palette?

Geef een reactie

