Plog 28/12

Gisteren heb ik een dagje ge-plogt. Ik zie het op steeds meer blogs voorbij komen en vind ze zelf erg leuk om te lezen en daarom besloot ik om nu zelf een plog online te zetten. Kijken jullie mee naar mijn mega luie zondag?Β 

Goedemorgen! Ik heb extreem lang geslapen vandaag. Gisteravond besloot ik dat ik vandaag lekker lui mocht doen en dus lekker lang mocht uit slapen. En dat deed ik. Om kwart voor 12 werd ik wakker haha. Ik ben echter wel nog steeds moe… Ik hoop dat ze daar in het ziekenhuis snel een verklaring voor hebben.

Ik begin de dag met een grote kop thee en een rondje social media.

Op mijn luie dag ga ik natuurlijk ook lekker veel YouTube filmpjes kijken. Ik heb er nog veel te gaan.

Ik had nog knakworstjes van de avond daarvoor en besluit dat dit mijn ‘ontbijt’ wordt.

Ondertussen maak ik een artikel over mijn nieuwe Chloe parfum dat ik heb gekregen met Kerst. Ik vind de foto’s zelf erg mooi geworden. Vrijdag meer over dit heerlijke parfum.

Rond 2 uur besluit ik dat het tijd is om mijn kamer op te ruimen. Ik was de avond daarvoor thuis gekomen en had al mijn spullen gewoon neer gegooid. Tijd om op te ruimen.

Ondertussen leeg ik ook dit gore bakje onder de kachel. Sinds twee weken heb ik een lekkage in mijn slaapkamer. Helaas zijn de monteurs ook met ‘vakantie’ en kunnen ze pas na 5 januari weer komen. Lekker dan. Om de paar dagen moet dit bakje echt geleegd worden en dus moet ik af en toe tijdens deze twee weken terug.

Opgeruimd. Ik heb gelijk mijn nieuwe kaarsen houdertjes een plekje gegeven en heb mijn doosje van het Chloe parfum neergezet ter decoratie.

Ook heb ik deze plaat met parfums verplaatst. Het staat nu boven op een hoge kast.

Oke, toch de deur maar uit. Ik moet toch eten hebben voor vanavond. Ik pak me goed in, want volgens mij is het koud.

Op het fietsje naar de Albert Heijn. Het zonnetje schijnt. Maar het is alsnog vrij koud.

Boodschapjes gedaan. Ik stop ze altijd in een stoffen tas. Deze is van de Primark. Super handig.

Dit zijn mijn boodschapjes. Niet veel. Maar ik had het toch echt nodig.

Ik neem een kop koffie. Ik drink nooit koffie maar met een beetje karamel siroop en slagroom vind ik het stiekem toch wel erg lekker.

En ik ga voor een late lunch. Geroosterde broodjes met eiersalade.

En ik kijk nog meer YouTube video’s. Heerlijk luie zondag.

De zon gaat onder. Soms is dat hier zo’n mooi gezicht omdat ik ver kan kijken.

Even liggen. Ik merk dat ik toch alweer super moe ben. Helaas.

Na een uurtje lekker op de bank hebben gelegen steek ik wat kaarsjes aan en begin ik met eten maken.

Ik ga voor kip met veel groente en dan op een wrap. Heel simpel, maar wel heel lekker.

Ik at er ook nog wat sla en komkommer bij.

Yummie!

Rond 8 uur begon ik met het maken van deze plog.

Daarna heb ik de hele avond CSI gekeken en Bones. Een lekkere rustige avond.

Morgen moet ik helaas vrij veel voor school doen. En misschien werken, dat weet ik morgenochtend pas. Als ik moet werken is dit ook pas in de avond. Verder ga ik waarschijnlijk weer naar mijn ouders omdat ik ook dinsdag weer moet werken. Deze week is verder vrij rustig voor mijn doen. Ik ga proberen elke dag te ploggen deze week. Ik hoop dat jullie dit leuk vinden.

Geef een reactie

