Plog 29/12

Plog nummer twee. Ik vind het wel leuk. Daarom laat ik jullie zien wat ik maandag 29 december deed. 

Goedemorgen. Het is 10 uur als ik wakker word. Ik wilde eigenlijk veel eerder op. Niet gelukt helaas. Ik was nog steeds super moe vanochtend.

Oke, eerst de keuken maar eens onder handen nemen. Wat een bende. Op zich was het zo klaar want zoveel was het niet. Het lijkt alleen veel omdat het keukentje niet zo groot.

Ontbijt, vanille soja yoghurt. Normaal heb ik altijd gewone soja yoghurt met cruesli. Die waren nu op dus vandaag dat het nu zo karig is.

Ondertussen kijk ik Koffietijd. Ik vind dat zo leuk. Lekker wakker worden.

Oke, even douchen. Ik hoop dat ik daar wat wakkerder van wordt. Ik gebruik mijn Apple Glazed douchegel van The Body Shop. Zo lekker!

 En dan is het alweer tijd voor lunch. Ik ga weer voor geroosterde broodjes met eiersalade.

Ik besluit mijn haar te föhnen, zodat het net wat beter zit. De Elvive spray gebruik ik eigenlijk altijd, deze haalt mijn haar uit de klit. De Heat protect spray van Andrelon gebruik ik alleen als ik mijn haar föhn of stijl.

Klaar. Ik zorg altijd dat het nog een klein beetje nat is, zodat het niet te erg gaat pluizen.

Rond 2 uur besluit ik naar mijn ouders te gaan. Ik moet morgen werken en dan is het net wat handiger als ik bij hen ben. Al hoef ik pas in de avond. Daarnaast is het ook wel gezellig.

Lopen naar de bushalte. Ik hoef maar een heel klein stukje maar het is wel een mooi stukje, zo langs het bos. Het is daarbij ook nog eens prachtig weer.

In de trein richting Heerenveen.

Bij mijn ouders aangekomen blader ik nog eens door mijn nieuwe kookboek. Ik denk dat ik deze twee dingetjes ga maken aankomende donderdag. Heb dan toch de hele dag niet zoveel te doen. Een mooi moment om het uit te proberen.

Ik neem een grote kop thee en ga vervolgens aan de slag voor mijn blog en voor school. Bloggen lukt aardig, huiswerk daarentegen… Man wat valt het me zwaar om me daar toe te zetten. Ik wil niet meer!

Ik vind daarom dat het tijd is om even te niksen. Ik pak mijn nieuwe tijdschrift erbij, trek mijn pyjama aan en doe het komende half uur even helemaal niets.

Vervolgens ging ik eten, waar ik geen foto’s van heb. Ik heb wel een foto van het super lekkere toetje. (Hoewel het al bijna op is) Dit hadden we nog over van Kerst. Het is suikerbroodijstaart. Onwijs lekker.

Na het eten ga ik nog even verder met school en kijk ik heel veel YouTube video’s.

 Ondertussen drink ik ook een glas ranja met spa rood. Zo lekker. Ik ken maar weinig mensen die dit ook doen. Ik vind dit zo lekker en drink het regelmatig. Zijn er meer mensen die dit doen?

Nu typ ik dit bericht en ga ik waarschijnlijk zo slapen. Morgen weer een dag. Een dag waarop ik weer aan de slag moet voor school en in de avond moet werken. Daarna blijf ik bij mijn vriendje slapen. En nu ga ik ook lekker slapen!

Geef een reactie

