Dag 2014, Hallo 2015!

2014, wat ben ik blij dat je over bent. Want was je soms vervelend en moeilijk. Je was een jaar waarin veel is gebeurd, veel veranderingen plaatsvonden en ik veel heb geleerd. Het jaar waarin mijn ouders zijn verhuist van een huis met 6 slaapkamers op het platteland, naar een appartement met 2 slaapkamers. Een grote verandering die veel impact heeft gehad op het hele gezin. In diezelfde periode kreeg ik last van mijn hart en na vele onderzoeken bleek dat ik een op hol geslagen hart had, dat veel te snel ging. Op zich geen probleem, maar ik moest wel echt rustiger aan gaan doen wilde ik een burn out voorkomen. Helaas was dit niet echt mogelijk. Ik  moest nog 4 weken naar school en mijn ouders zaten nog in de verhuizing, die ontzettend veel tijd en energie heeft gekost. 

In augustus ben ik met vriendinnetje Mandy naar London geweest. Dit was absoluut een hoogtepunt van 2014. We hebben ontzettend veel leuke dingen gedaan. Zo zijn we wezen eten bij Jamie Oliver’s Fifteen, zijn we naar de Harry Potter studios geweest en hebben we veel van het prachtige London gezien. Toen ik terug kwam hoorde ik dat ik het contract kon tekenen voor een nieuw appartementje. Samen met mijn broertje ben ik daar gaan wonen. En ondanks dat er veel moest gebeuren aan het appartement ben ik nog elke dag blij met dit plekkie. Ik woon hier ontzettend graag. 

Rond september (volgens mij) hoorde ik dat ik tante word. Super leuk vind ik het. Rond maart/april wordt het meisje (dat weten we inmiddels) verwacht. 

In augustus ontdekte ik ook een vergrote lymfeklier in mijn nek. Ik heb dit vaker dus deed er niks mee. Eind september ben ik toch naar de dokter gegaan en inmiddels weet ik nog steeds niet wat het is. Ik heb al meerdere keren bloedgeprikt, een echo gehad en een punctie. Hij zit er nog steeds. Ik weet wel dat het een vergrote lymfeklier is en dat mijn ontstekingswaardes in mijn bloed wat hoog zijn. Vorige week heb ik een punctie laten doen en hebben ze wat cellen uit de lymfeklier gehaald. Maandag 5 januari hoor ik daar meer over. Hopen op het beste maar. Al denk ik dat het wel goed komt. 

Ondanks dat dit een (soms wat) zwaar jaar was en ik blij ben dat het nieuwe jaar begint weet ik ook dat de eerste maanden van 2015 alsnog niet leuk worden. (Dit heeft te maken met de gezinssituatie). Ik zal dus pas echt blij zijn als het augustus 2015 is. Wanneer alles achter de rug is en alles een plekje heeft gekregen. Toch zie ik niet op tegen deze maanden. Ik ga genoeg leuke dingen doen. Zo ga ik in maart naar Berlijn met school, word ik eind maart begin april tante en ga ik genieten van alle kleine momenten. 2015 wordt een goed jaar. Ik hoop dat dit voor iedereen geldt. Ik wens jullie allemaal een goed en gezond 2015! 

Geef een reactie

