Chloe Love Story

De Kerst is weer geweest en dat betekend dat ik weer prachtige cadeautjes heb gekregen van mijn familie. Zo kreeg ik onder andere dit heerlijke luchtje van Chloé van mijn lieve mama. Een review schrijven over parfum vind ik heel lastig, omdat een geur heel persoonlijk is. Maar dit parfum vond ik zo mooi, dat ik het toch graag op de foto wilde zetten. Toen ik zag dat de foto’s heel mooi geworden waren wilde ik deze graag met jullie delen. Dus bij deze, een (soort van) review van Love Story. 

Het parfum kwam in een mooi chique doosje. Een parfum van Chloé wilde ik al een tijdje, mede vanwege de prachtige verpakkingen en flesjes die ze hebben. Maar toen ik dit parfum rook was ik helemaal verkocht. Ik kreeg een flesje met 30ml erin. Een prima formaat, en het flesje staat erg mooi op je make up tafel.

Chloé al haar geuren zijn bloemig. Zo ook Love Story. Chloé zegt zelf dat de geur is voor ‘de ongebonden vrouw, de Chloé vrouw’. Het parfum is geïnspireerd op een liefdesverhaal dat zich afspeelt in Parijs. De geur is dan ook romantisch.

Het flacon is prachtig. Het is een heel romantisch flesje, met een schattig lintje aan de zijkant. De geribbelde achterkant vind ik een heel mooi effect hebben.

De geur zelf vind ik lekker. Het is een zachte geur, maar geen echte zomergeur. Je kan echt ruiken dat dit een wat duurder parfum is. Het is een vrouwelijke geur die de hele dag blijft  hangen. Je hebt niet veel nodig en het parfum gaat dus ook lang mee. Ik kan niet vertellen wat de top, hart en basisnoten zijn want ik heb hier niet genoeg verstand van. Maar wat ik van andere reviews heb begrepen zit er musk, cederhout en oranjebloesem in de geur.

De geur is verkrijgbaar bij parfumeries en een flesje van 30ml kost ongeveer 55 euro. Als je houdt van bloemige geuren in een chique flacon dan is Chloé zeker een goede geur voor jou! 

Geef een reactie

