Doelen 2015

Het nieuwe jaar betekend, lekker cliché, goede voornemens. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo geloof in goede voornemens. Vaak zijn ze moeilijk vol te houden en zijn ze veel te fanatiek bedacht. Wel geloof ik in een nieuw begin, een nieuwe frisse start. Daarom heb ik een aantal doelen bedacht, die ik graag wil behalen/doen in 2015. 

1. Gezonder worden. Dit is iets wat volgens mij iedereen zich voorneemt in het nieuwe jaar. Ik ook. En wel omdat ik de laatste tijd continu moe ben en een conditie van niks heb. Gezonder eten, meer sporten en rustiger aan doen staan dus op mijn lijstje van goede voornemens. Nieuwjaarsdag begon gelijk al goed, toen heb ik recepten gekookt uit Powerfood van Rens Kroes. Waar ik later meer over zal vertellen. 
2. De laatste module van dit schooljaar goed afronden. Ik heb van vele begrepen dat deze module (strategic) aardig lastig is en dat het daarom ook wel eens strategic hell genoemd wordt…Ik hoop deze module zonder al te veel stress te doorlopen, door alles goed te plannen. 
3. Plannen in het algemeen. Zoals hierboven genoemd is plannen bij strategic hell heel belangrijk maar ik wil dit in het algemeen ook wat beter leren doen. Ik ben heel erg iemand die alles op het laatste moment doet en dat wil ik niet meer. Dit geeft alleen maar meer stress. Dus, netjes planningen maken en me daar vervolgens ook aan houden. Ik ga ervoor. 
4. Sparen voor een lange vakantie naar de zon met vriendjelief. (Al weet ie dit zelf nog niet). In de 5 jaar dat we samen zijn zijn we nog geen 1 keer saampjes op vakantie geweest. Dit jaar wil ik echt! 
5. Me baan behouden/een nieuwe hebben. In juni/juli ergens loopt mijn contract af. Ik heb dan 3 jaar bij de Albert Heijn gewerkt. Meestal gooien ze je er dan uit. Ik hoop op een vast contract, maar omdat ik weet dat dit bijna niet gebeurd, hoop ik dat ik tegen die tijd een leuk nieuw bijbaantje heb gevonden. Misschien iets in Leeuwarden, of Heerenveen. Is toch een stukje dichterbij. 
6. Meer fotograferen. Ik vind het zo leuk, maar doe het eigenlijk echt te weinig. Ik wil er meer op uit om mooie plaatjes te schieten. Ik heb de camera al. 
7. Meer genieten van alles. Ik merk dat ik dit soms heel moeilijk vind omdat ik me snel druk maak of tijdens een etentje nog met school in me hoofd zit. Ik wil volkomen van 2015. 2014 was een moeilijk jaar en daarom is dit een dikke motivatie voor mij om ultiem te genieten van 2015. Leuke dingen doen, tante worden!!, veel fotograferen, veel Douwe Egberts dates met vriendinnetjes en extreem veel genieten van kleine dingen. 

Geef een reactie

