Fotografie

Toen ik op de middelbare school zat wilde ik heel graag de fotografie wereld in. Prachtige plaatjes schieten, van mooie mensen, mooie dingen. Toch besloot ik na de havo niet een fotografie opleiding te doen. Dit betekend niet dat ik het niet meer leuk vind, nog steeds schiet ik graag mooie foto’s van van alles. In de afgelopen jaren heb ik een aantal mooie foto’s gemaakt, waar ik zelf best een beetje trots op ben. Vandaag deel ik ze graag.Β 

Ik gebruik voor foto’s graag mijn zusje. Zij is zo lekker makkelijk en vind het totaal niet erg om voor de camera te staan. Daarom gebruikte ik haar regelmatig als proefkonijntje.Β 

Daarnaast maakte ik ook foto’s van dingen die ik tegen kwam. Gewoon om te kijken wat mijn camera allemaal kon of om iets moois vast te leggen. Hieronder een aantal resultaten. De een is mooier dan de ander.

In het nieuwe jaar wil ik graag nog veel meer mooie foto’s maken. Ik vind het ontzettend leuk om te doen maar vanwege gebrek aan tijd doe ik het vaak niet. Dit jaar moet ik van mezelf tijd nemen om foto’s te maken. Wat vinden jullie van mijn foto’s?

Een gedachte over “Fotografie

Geef een reactie

