It’s my birthday! (tag)

Jaja, vandaag word ik alweer 22 jaar. Je zou het misschien niet zeggen als je mij voorbij ziet komen met mijn kleine pootjes, maar ik ben toch echt al 22 jaar op deze wereld. Op Simplysilvana.nl vond ik een birthday tag. Nou leek me vandaag wel een geschikt moment om deze in te vullen, dus daar ga ik. Ik heb wel wat vragen er tussen uit gehaald. 

Wat staat er boven aan je verlanglijstje dit jaar? 
Ik heb eigenlijk niet echt wensen. Ik ben al snel tevreden. Wel weet ik dat ik van mijn vriendje een paar mooie Nikes krijg. Die wilde ik heel graag hebben. Dus daar ben ik heel blij mee. Verder heb ik geen wensen. 

Vier jij je verjaardag altijd op de dag zelf? 
Nee, vrijwel nooit. Dit komt omdat mijn verjaardag vaak op een doordeweekse dag valt. Vaak kan ik dan zelf niet eens en daarom verplaats ik het altijd naar het weekend. Net zoals nu. Vandaag vier ik het gewoon met het gezin en aankomende zondag vier ik mijn verjaardag in Leeuwarden voor vrienden en familie. 

Wat is het mooiste cadeau dat je ooit hebt gekregen op je verjaardag? 
Wauw dit zou ik eigenlijk niet weten. Wat ik al zei ik ben snel blij met iets en daarom vond ik ook elk jaar mijn gekregen cadeautjes ontzettend leuk. Ik weet nog dat ik een jaar mijn laptop kreeg. Ik weet niet meer hoe oud ik toen werd maar ik weet wel dat ik er ontzettend blij mee was. 

Hoe vier jij jouw verjaardag? 
De afgelopen 3 jaren heb ik het eigenlijk niet echt gevierd. Mijn vriend kwam, een vriendin, me oma en het gezin was er. Verder deed ik er niet teveel aan. De jaren daarvoor vierde ik het altijd samen met mijn broertje voor vrienden. We zijn ongeveer even oud en onze vrienden kende elkaar daarom vaak. Dit was de reden voor ons om het gewoon samen te vieren. Mooi makkelijk. Het huis was groot genoeg dus er konden genoeg mensen in en ik kan me die feestjes nog als goede/leuke feestjes herinneren.

Wat is je lievelingstaart? 
Uh, ik heb niet echt een lievelingstaart. Wel vind ik appelkruimeltaart heel erg lekker. Maar ook slagroomtaart vind ik lekker.

Welke hapjes vind jij echt bij een verjaardag horen? 
Kaas en worst? Nee ik heb geen idee. Taart, taart sowieso. 

Wat zou jouw ultieme verjaardagscadeau zijn? 
Zoals ik al zei ik heb niet echt wensen dit jaar. Ik wil graag een mooie tas, waar mijn laptop perfect inpast. Dat zou ik leuk vinden om te krijgen dit jaar. Of als ik lekker onrealistisch mag denken. Ik zou ook wel graag een vakantie naar de zon willen. Lekker even weg.

Krijg je veel kaartjes/smsjes en telefoontjes op je verjaardag? 
Valt wel mee. Ik krijg elk jaar een kaart van mijn oma op mijn verjaardag, altijd. Verder belt mijn oom ook elk jaar op mijn verjaardag eventjes. De andere felicitaties krijg ik altijd via Facebook of persoonlijk.

Dit was de Birthday tag. Vandaag ga ik waarschijnlijk met een vriendinnetje wat drinken in de stad, moet ik naar school en doe ik lekker rustig aan. Aankomende zondag vier ik het voor familie en vrienden. 

Geef een reactie

