Budget toppers deel 1

Toen ik laatst door mijn dagelijkse make upjes ging, zag ik dat ik vrij veel budget producten had die ik al een aantal jaar gebruik. Al deze producten worden ook nog steeds in de Kruidvat filialen verkocht en daarom leek het mij leuk om jullie over deze favorieten budget toppers te vertellen. 

Allereerst de wenkbrauw poeder van Catrice. Deze gebruik ik echt elke dag. De lichte kleur op een normale doordeweekse dag (soms gemengd met een beetje donker) en de donkere kleur op een dag dat ik mijn wenkbrauwen net wat intenser wil. Enig nadeel aan dit product vind ik de verpakking. Ik reis elk weekend naar mijn ouders maar na een aantal weken was de hele verpakking al kapot. Daarom heb ik er nu 1 gekocht voor in Leeuwarden en 1 voor bij mijn ouders. Voor de prijs kun je het niet laten, het doosje kost namelijk maar €3,99.

Dan de camouflage cream. Ook van Catrice. Fijn budget merk is dat toch. Van deze heb ik al een aantal potjes versleten. Het is een dikkige creamy concealer die heel goed plekjes camoufleert. Momenteel gebruik ik hem in de lichtste kleur, die voor mij in de winter perfect is. In de zomer gebruik in een tint donkerder. Of ie ook geschikt is voor mensen met een hele droge huid weet ik niet. Ik zie zelf nog wel eens dat hij mijn droge plekjes accentueert namelijk. De camouflage cream van Catrice kost €2,99.

Dan een product van Essence. Namelijk de I love stage eyeshadow base. Een basis voor onder je oogschaduw. Mijn oogschaduw blijft echt de hele dag zitten en gaat niet glijden of in de lijntjes trekken. Ik gebruik hem ook een beetje in mijn wenkbrauwen, klinkt misschien raar maar daar smeer ik toch ook poeder op dus dan blijft het ook daar goed zitten. De I love stage eyeshadow base kost €2,49.

Dan nog de Prime and Fine highlighting powder van Catrice. Een hele mooie highlighter die je huid prachtig laten glinsteren. Deze highlighter gebruik ik zeker niet elke dag maar mooi is ie zeker. Zelf doet ie mij een beetje denken aan mijn Mineralize skinfinish van Mac in Soft en Gentle. Een hele subtiele glans laat ie achter. De Prime and Fine highlighter kost €4,49.

Zo dit waren mijn eerste budget toppers. Ik gebruik ze elke dag met veel liefde. In een volgend deel laat ik wat favorieten budget oog producten zien. Want ook daar heb ik inmiddels een aantal goedkope favorieten van gevonden. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien wat ik dagelijks gebruik. Wat is jullie ultieme budget topper?

Geef een reactie

