Mijn ‘minivakantie’

Afgelopen week had ik lekker vrij van school. Dat betekende dat ik even fijn leuke dingen kon deze week. En dat heb ik dus ook uitgebreid gedaan. Maandag begon ik met een rustig dagje, ik ben naar de sportschool geweest en heb verder in bed lekker series gekeken. Dinsdag ging ik met vriendinnetje  Mandy naar Almere om een dagje te winkelen. We begonnen, vrij standaard inmiddels, met een heerlijke lunch bij Bagels en Beans. Vervolgens zijn we Almere in gegaan en hebben we allemaal leuke winkeltjes bezocht. Natuurlijk hebben we ook even een bezoekje gebracht aan Primark, die mij dit keer echter tegenviel. Ik heb niet echt veel leuks zien hangen dit keer. Ik had ook nog een bon van ICI Paris dus daar heb ik een mooie foundation en lipstick gekocht. Waarover ik zeker nog een review zal schrijven.

De dag sloten we af bij Bregje. Hier kon je voor 12,50 genieten van een 3 gangen diner. Dit wilde wij daarom wel proberen. En het was ontzettend leuk. Het restaurant was ontzettend warm aangekleed en het was absoluut niet te merken dat je hier zo goedkoop kon eten. Vooral het toetje smaakte me erg goed. Warme appeltaart met vanille ijs. Yum. Een heerlijke dagje dus.

Woensdag ging ik met mijn moeder al vroeg richting Roermond. Ik mocht voor mijn verjaardag een mooie Michael Kors tas uitzoeken. En hiervoor gingen we naar de designer outlet in Roermond. Het was een hele reis maar het was het helemaal waard. Ik heb een prachtige tas gekregen en daarbij ook nog een super mooie portemonnee. Ik ben er ontzettend blij mee. Daarnaast zag ik ook nog een paar mooie Nikes. Ik zou deze van mijn vriend krijgen van mijn verjaardag en deze mocht ik dus ook gelijk meenemen.

De rest van de week heb ik eigenlijk lekker rustig aan gedaan. Wel moest ik nog even 12 uurtjes werken. Daar omheen heb ik lekker series gekeken, YouTube filmpjes, geslapen, gesport en vooral veel niks gedaan. Heerlijk. Vanaf vandaag ga ik weer hard aan de slag voor school.

Hoe was jullie afgelopen week?

Geef een reactie

