Diary 21

Wauw wat was het alweer lang geleden dat ik een diary geplaatst had. 1 december was de laatste keer zag ik. Meer dan twee maand geleden dus. Daarom vond ik het wel weer tijd om wat foto’s uit mijn leven te laten zien. Dus bij deze.

Selfies maken in het zonnetje. Ik had hier mijn haar gestijld. Vind het eigenlijk wel leuk zo.

Gezonde pannenkoekjes maken uit het boek van Rens Kroes. Ze waren erg lekker. Al moet ik wel zeggen dat het best lang duurde voor ik ze klaar had. Helaas.

Sneeuw. Ik heb er een kleine hekel aan. Helaas kan de NS er ook niet zo goed mee om gaan en dus zat ik veel te wachten op het station. En miste ik wat uurtjes werk,  omdat ik simpelweg niet op tijd kon zijn.

En omdat ik de sneeuw niet fijn vind, breng ik lekker veel tijd door in bed, met Netflix, thee en kaarsjes. Ik ben verslaafd geraakt aan The Following. Een super spannende serie. Seizoen 1 staat op Netflix, seizoen 2 helaas nog niet. Daar moet ik dus nog even op wachten.

Samen met Mandy ging ik een dagje naar Almere. Daar kun je hier meer over lezen. We hebben lekker een dagje gewinkeld en lekker gegeten. Een gezellig dagje.

Een dag later ging ik met mijn moeder mijn verjaardagscadeautje kopen. Mijn mooie Michael Kors tas. Ik ben er nog steeds ontzettend blij mee.

En zo ook met mijn schoenen. Deze kreeg ik van mijn vriendje voor mijn verjaardag. Ik wilde ze al een tijdje hebben. Wel twijfelde ik over de kleur maar vind ze in het zwart toch wel heel leuk.

Verder heb ik de afgelopen weken vooral veel gewerkt. Centjes verdienen. Voor onder andere mijn tripje naar Berlijn met school begin maart.

Mijn fiets is twee weken geleden gestolen. Dat betekend dat ik overal te voet naar toe moet. Naar school, sportschool, boodschappen doen. Op zich vind ik dat niet erg, maar het duurt allemaal wel net wat langer.

Mijn zusje heeft een Xbox gekocht. Ik vind dit normaal niet interessant ofzo, maar nu vroeg ik of ze me toch maar eens wilde leren spelen. We speelde Call Of Duty. En ik bleek behoorlijk fanatiek. Als ik aan zoiets begin wil ik het ook goed doen. Maar helaas heb ik nog veel te leren.

Deze foto is nog van London. Die stuurde vriendinnetje Mandy mij nog. Ik vond hem wel leuk.

Knuffelen met Coco. Zo sloot ik mijn weekend af. Nog even rustig aan doen voordat ik het op school en werk weer drukker krijg.

Dit waren mijn afgelopen weken. Ik heb vooral veel leuke dingen gedaan. Dit was een doel voor het nieuwe jaar en tot nu toe gaat het goed. Hoe waren jullie afgelopen weken?

Geef een reactie

