Berlijn 2015

Vorige week ben ik met school een weekje naar Berlijn geweest. En ondanks dat mijn hoofd er totaal niet naar stond om een week in Berlijn door te brengen, heb ik toch mooie dingen gezien. Daarom volgt hier mijn verhaal over mijn week Berlijn.ย 

Berlijn is een grauwe donkere stad met veel oude gebouwen. Persoonlijk vind ik dit niet super mooi maar de oude gebouwen spreken mij wel heel erg aan. Maandag vertrokken we met de trein richting Berlijn. Een hele reis al zeg ik het zelf. Ik zat om half 11 in de trein en om half 6 stapte ik uit in Berlijn. We vertrokken meteen richting het hostel.

Dinsdag, woensdag en donderdag heb ik eigenlijk vooral musea van binnen gezien. 7 in totaal en nog 1 concertgebouw. Ik vond dit persoonlijk niet heel leuk. Wel hebben we woensdagochtend nog een leuke bustour door de stad gehad.

Donderdag hoorde ik dat mijn zus (die al een dikke week in het ziekenhuis lag) aan het bevallen was. Super spannend. Niet veel later hoorde ik dat ik tante was geworden van een prachtig klein meisje, Sarissa. En de bevalling is niet helemaal goed gegaan, en ook is ze 3 weken te vroeg geboren maar alles gaat nu goed en de kleine groeit al goed. Ik kocht nog wat leuke kleertjes, voor zowel mezelf als voor de kleine, en vervolgens konden we vrijdag alweer richting Nederland. En dat vond ik eigenlijk helemaal niet zo erg. Na een lange reis met de trein was ik weer lekker thuis en kon ik lekker even bijkomen van twee mega drukke weken.

Geef een reactie

