Diary 22

Wat heb ik al lang geen Diary geplaatst. Ik vond het wel weer eens tijd. Maar omdat de laatste alweer een tijdje geleden was, heb ik slechts de hoogtepunten van mijn weken eruit gehaald. Anders werd het wel een erg lange blog, met veel foto’s. Daarom mijn hoogtepunten van de afgelopen weken. 

Sporten! Ik ben de afgelopen weken lekker veel aan het sporten. Ik probeer twee keer in de week naar de sportschool te gaan, en 1 keer in de week hard te lopen. Het is niet altijd mogelijk helaas, maar over het algemeen gaat het goed. In juni ga ik met twee vriendinnetjes de Ladiesrun in Rotterdam rennen, dus voornamelijk dat hardlopen moet erin blijven.

Knuffelen met Coco! Ik word altijd blij als ik bij mijn moeder thuis kom. Als lieve Coco dan naar me toe komt rennen, om vervolgens lekker te knuffelen.

Ik had zin in taart, en daarom besloot ik deze gewoon te kopen haha. Ik koos dit super lekkere stukje cappuccino taart. Hij was erg lekker!

In de afgelopen weken heb ik ook een (totaal niet vervelende) verslaving gecreëerd. Gossip Girl! Ik ben echt verslaafd. Ik vind het zo ontzettend leuk. En de hoofdrolspeelsters, wat zijn ze mooi!

Coco ❤

Selfietime! Ik genoot van het heerlijke weer afgelopen weken.

Zo zat ik vaak op mijn balkonnetje. Heerlijk. 

En nog een verslaving, oeps. Mijn zusje heeft een Xbox en daar speelde ze vaak een spelletje op. Ik besloot het ook eens te proberen en zo doende ben ik nu verslaafd aan Call Of Duty! Haha ik had nooit verwacht dit ook te zeggen. Ik vind het ook helemaal geen goed spelletje, maar het is gewoon zo verslavend.

Na een mooie zonnige dag, was er vaak ook een prachtige zonsondergang. En die kan ik vanaf mijn appartement prima zien.

En op een zaterdagavond ging ik samen met mijn vader oppassen op mijn kleine nichtje van 2 maandjes. Wat is ze lief. Ik vond het zo leuk om te doen en haar fijn te knuffelen. Het is een heel lief kindje, ze huilt eigenlijk totaal niet en ze kan je met grote verwondering aankijken. Ik hoop dat ik snel nog een keer op kan passen.

Heerlijk dat zonnetje. Op koningsdag scheen de zon heerlijk en besloot ik met mijn moeder een rondje door de stad te doen. Lekker mensen kijken, op het terras zitten, heerlijk.

Die avond ging ik met mijn moeder en zusje wat eten bij de Buurman in Heerenveen. Super gezellig met zijn 3.

Die waren mijn weken ongeveer. Ik ben ook nog druk geweest met school en werk, maar dat is natuurlijk niet zo interessant om vast te leggen. Aankomende weken probeer ik weer wat meer artikelen online te zetten. Ik heb er nu lekker veel te tijd voor en heb ook inspiratie gevonden.

Geef een reactie

