Vlog 1; eerste vlog ooit, spannend!

Hoi, dit is mijn allereerste vlog ooit. Ik vond het super spannend om te doen maar ook wel heel leuk. Ik heb natuurlijk wel wat foutjes gemaakt haha. Zo zeg ik bijvoorbeeld heel vaak uuuh, haha. En heb ik rechtop gefilmd in plaats van liggend, waardoor de beelden niet schermvullend zijn. Helaas, maar nu weet ik dit voor de volgende keer. Ik wil zeker nog vaker leuke video’s plaatsen. Video’s als get ready with me, avond routines enzovoort. Ik vind vooral het editten heel leuk om te doen haha. Er voor zorgen dat het een mooie leuke video wordt. Ik hoop dat jullie een leuke video vonden en ik hoop snel weer een te kunnen plaatsen. Veel kijkplezier!

2 gedachtes over “Vlog 1; eerste vlog ooit, spannend!

Geef een reactie

