Outfit voor €50 #H&M

Als arme student ben ik altijd op zoek naar leuke betaalbare kledingstukken. Toen ik ook vorige week weer op zoek was naar leuke goedkope kleding, kwam ik op het idee om de serie ‘outfit voor €50’ te maken. In deze serie zal ik op het internet een outfit samenstellen, voor maar €50 euro. Deze week was de webshop H&M aan de beurt. 

Dit is de outfit! Lekker zomers. De roze ballerina’s zorgen voor een zomerse vrolijke uitstraling. Maar het witte t-shirt met de simpele spijkerbroek zorgen ervoor dat dit een outfit is die je elke dag kan dragen. Simpel, maar leuk.

Schoenen €12.99
Broek €19.99
Oversized top €7.99
Ketting €5.99
Haar elastiekjes €2.99

Totaal €49.95

Voor €50 heb je deze super leuke outfit! Ik hoop dat jullie dit artikeltje leuk vonden. Als jullie een voorkeur hebben voor een volgende webshop dan hoor ik dat natuurlijk graag.

Geef een reactie

