Diary 23

Het is weer tijd voor een artikeltje met foto’s van mijn afgelopen weken. Ik heb vrij drukke weken gehad. Met heel veel leuke dingen zoals de Toppers, oppassen op mijn kleine nichtje en lekker lunchen in Giethoorn. Ook zijn er natuurlijk altijd mindere dingen, zo hoorde ik dat ik geen vast contract krijg en moet ik dus op zoek naar een nieuwe baan. En dit blijkt erg lastig te zijn. Ik neem jullie mee in mijn afgelopen weken! 

Dagje Blijdorp! Ik had er echt zin in haha. Zoals jullie misschien wel kunnen zien. Me broertje iets minder haha. En me oma had er ook zin in haha.

We begonnen met een taartje. Ik had dit super lekker roze chipolata gebakje. Hij was serieus goddelijk.

Gekke selfies maken met me zusje in het treintje die ons naar de andere kant van het park bracht.

Maar we kunnen ook prima leuke selfies maken hoor.

Die avond verscheen op de Telegraaf een artikel dat mijn moeder had geschreven voor mijn zusje die haar examens in gaat. Het was een super lief berichtje. Halverwege juni krijgt ze de uitslag, dus duimen maar.

Afgelopen weken heb ik ook gewoon op school gezeten. Ik heb maar 3 uurtjes per week les dus ik heb echt niets te klagen.

Ik had lekkere havermoutkoekjes gebakken. Recept kun je hier vinden. Ik deed ze in dit leuke Blond schaaltje die ik in Blijdorp kocht.

Ik kocht ook een leuke mok, die ook een leuke dierentuin printje had.

Ik mocht ook weer oppassen op Sarissa. Ik vind dit echt leuk om te doen. Ze viel in slaap terwijl ik haar eten gaf haha! Ze was duidelijk erg moe.

Afgelopen zaterdag ging ik naar de Toppers. Met mijn moeder, zusje en vriendin Carien. Het was super leuk! Ik heb een heerlijke meezing avond gehad. Helaas moesten we na die tijd heel erg lang wachten in de garage. Het stond helemaal vast. Een dik uur hebben we vast gestaan. Helaas moesten we nog een stukje rijden en waren we dus pas om 3 uur thuis. En de volgende ochtend werd Sarissa gedoopt en dus moesten we heel vroeg op. Maar ik heb het overleefd haha.

Bijkomen in de zon! Ik mis het af en toe wel om een tuin te hebben.

Op zondag gingen Remco en ik lekker lunchen in Giethoorn. Heerlijk een paar uurtjes genieten in het zonnetje.

Dit waren mijn weken, lekker rustig. Ik ga deze week op zoek naar een nieuwe baan en heb wat afspraken in Heerenveen voor een leuk project! Hoe waren jullie weken? 

Geef een reactie

