Review; Hema nagellakjes

Afgelopen week liep ik in de Hema en zag ik deze super schattige pastelkleurige nagellakjes. Er waren heel veel verschillende kleuren, maar ik besloot er twee mee te nemen. Een babyblauwe, en een licht gele. Vandaag zal ik jullie vertellen wat ik er van vind!Β 

De nagellak zit in het bekende flesje van de Hema. Doorzichtig flesje, met een lange zwarte dop. Ik vind de kleurtjes perfect voor de warmere dagen die er aan gaan komen. Er zit 11ml in de flesjes. Je kan er dus wel even mee doen. In beide lakjes zit niet echt een shimmer, maar ze zijn ook niet volledig mat.

Op deze laatste twee foto’s kun je de goed van dichtbij zien. Het zijn echt hele zachte, lichte kleurtjes. Ik hou hier wel van in de lente en zomer.

De blauwe variant is in de kleur; 442

En de gele in; 810.

Ik begin met de gele kleur, zo ziet die er uit op mijn nagels in de zon. Hij dekt in twee laagjes en droogt extreem snel. Handig wel voor zo’n ongeduldig persoon als ik. Wat betreft het lakken van nagels dan.

En zo in de schaduw!

En dan de blauwe. Op mijn nagels in de zon. Super mooi. Wel heeft deze een laagje extra nodig. 3 laagjes dus voordat ie dekt. Maar goed, hij is er niet minder mooi om. Ook deze droogt heel snel.

De lakjes drogen snel en zijn prima dekkend na een aantal laagjes. Vaak is dit met lichte kleuren wat lastig. Maar deze van de Hema doen het prima. Deze week kosten de nagellakjes bij de Hema €1,50. Lekker goedkoop. Of dit volgende week ook nog zo is, weet ik niet.

Al met al ben ik heel tevreden met mijn aankoopjes. Ze zijn perfect voor dagen warme dagen als vandaag.

Geef een reactie

