Video; Sister Tag

Video’s maken leek me al langere tijd leuk. Nu ik lekker veel vrije tijd heb besloot ik ook maar eens mijn YouTube kanaal op te schonen en te gaan gebruiken. Ik heb al wat video’s klaar staan en hoop elke vrijdag een te kunnen plaatsen. Ik heb in ieder geval genoeg ideeën. Vandaag dus de Sister Tag met mijn zusje Paloma. Vooral bij het editten hebben we veel lol gehad. Het blijft gek voelen om tegen een camera te praten, maar het went vanzelf wel.

Ik hoop dat jullie de video leuk vinden en veel kijkplezier!

Geef een reactie

