The Three Things TAG

Laatst zag ik de Three Things TAG voorbij komen. Een leuke persoonlijke tag. Het leek mij leuk om hem ook in te vullen en met jullie te delen. Daarom, hier mijn antwoorden op de Three Things TAG. 

Drie dingen in mijn tas 

* Mijn portemonnee. Deze zit altijd standaard in mijn tas. Het is een Michael Kors portemonnee. Gekregen voor mijn verjaardag afgelopen jaar. Ik ben er nog altijd super blij mee.

* Mijn notitieboekje. Deze gebruik ik voor weekplanningen. Op die manier houd ik de week een beetje overzichtelijk. Nu ik vakantie heb lukt dat zonder notitieboekje ook wel, maar tijdens drukke school weken was het toch handig om alles even op te schrijven.

* YSL lipstick in nummer 16. Een super mooie oranje kleur. Perfect voor de warmere dagen.




Drie dingen op mijn bureau 

* Mijn laptop. Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet vaak aan mijn bureau zit. Vaak heb ik mijn laptop er alleen op staan als ik er niks mee doe. Soms als ik echt voor school bezig moet wil ik nog wel eens aan mijn bureau gaan zitten.

* Make up kwasten. Deze staan hier zodat ik er in de ochtend snel bij kan. Ik heb ze momenteel in een oude kaarshouder staan.

* Mijn spiegelreflexcamera. Deze bewaar ik hier. Vaak maak ik hier ook foto’s van lipsticks of dergelijke. Dat komt omdat mijn bureau een mooie witte ondergrond heeft.

Drie favorieten meubelen bij mij thuis

* Met stipt op 1, mijn bed. Wat ben ik hier blij mee. Pas in februari/maart (ik weet het niet precies meer) kreeg ik mijn bed. En dat terwijl ik hier in augustus al ben komen wonen. Het is een groot Ikea bed. Tenminste, groot voor mij. Vriendlief past er niet helemaal in, zijn voetjes komen net buiten het bed.

* Mijn bank. Ook hier ben ik enorm blij mee. Het is een lekkere chill bank en ik heb er ook al heel wat uurtjes op gespendeerd. Lekker voor de televisie hangen. Ook mijn bank is van Ikea.

* Nummer 3 vond ik toch lastig, ik heb verder niet echt meubelen waar ik waarde aan hecht. Als ik dan toch moet kiezen ga ik voor mijn kastje naast mijn bureau. Deze is super handig voor make up en andere verzorgingsproducten.

Drie favorieten fruitsoorten 

* Banaan. Ik eet zoveel bananen. Ook banaan-eipannekoekjes zijn grote favoriet.

* Manderijntjes. Deze vind ik vooral makkelijk om mee te nemen naar school of werk.

* Meloen. Ik hou van meloen. Alle soorten wel. De enige soort die ik niet super lekker vind is een watermeloen.

Drie blogs die ik dagelijks bezoek 

* Veracamilla. Ik vind haar schrijfstijl heel leuk maar ook haar foto’s zijn prachtig. Ik neem elke dag graag even een kijkje op haar blog.

* Annemerel. Ook haar schrijfstijl vind ik leuk. Waar Veracamilla echt een beautyblog is, is Annemerel dat totaal niet. Toch bezoek ik ook Annemerel haar blog dagelijks.

* Misslipgloss. Ik vind voornamelijk haar plogs heerlijk om te lezen. Het kan zo inspirerend zijn om te zien hoe zij momenteel door het leven gaat. Heel relaxed en ze doet compleet waar ze zich zelf goed bij voelt.

Drie liedjes die ik niet uit mijn hoofd krijg

* Another You van Armin van Buuren

* Cheerleader van OMI

* Ik zoek alleen mezelf van Miss Montreal

Drie dingen waar ik op dit moment aan denk

* De Tour de France. Ik zit momenteel voor de televisie de Tour de France te kijken. Ik ben altijd bang dat ze heel hard vallen, omdat dat regelmatig gebeurd.

* Weekendje weg. Ik ga een weekendje weg met vriendlief en dus ben ik een beetje aan het denken over wat we allemaal kunnen gaan doen.

* Opruimen. Ik moet nodig mijn woonkamer opruimen. Omdat ik laatst mijn keukeninhoud naar mijn woonkamer moest verhuizen in verband met een mega lekkage ligt het een beetje vol. Het irriteert me al een tijdje. Straks gelijk maar even opruimen.

Drie bloggers met een leuke persoonlijkheid

* Veracamilla, toch weer. Ik vind haar gewoon zo leuk en ze is volledig zichzelf. Houd ik van.

* Tanyaburr. Oke, haar blog vol ik niet echt, maar haar YouTube kanaal wel. En ik vind  haar zo leuk.

* Mascha van Beautygloss, omdat ze zo ontzettend hard werkt en ze totaal niet klaagt of dergelijke.

Drie favorieten sporten

* Hardlopen. Ik weet niet of dit echt een sport is maar ik vind het heerlijk om in de ochtend een rondje te doen. De Ladiesrun was ook een te gekke ervaring en ik zou graag nog zoiets willen doen.

* Tennis. Zowel mijn opa als mijn moeder hebben vroeger veel getennist. Toen ik op de basisschool zat mochten we een sport proberen via school. Ik koos voor tennis en ik vond het mega leuk. Ik zou het graag nog weer een keertje doen.

* Dansen. Ik heb vanaf jongs af aan eigenlijk altijd gedanst. Ik begon met streetdance, later ging ik op klassiekballet, jazzballet en musicaldance. Toen ik in 4 VMBO zal wilde ik heel graag verder met dansen. Toch heb ik later die droom laten varen.

Drie dingen waar ik gelukkig van word

* Douwe Egberts dates met vriendinnetjes. Lekker bijkletsen onder het genot van een heerlijke kop koffie en een lekkere muffin of appeltaart.

* Een avondje volledig niets hoeven doen. Lekker op de bank hangen, voor mezelf koken, en de hele avond televisie kijken.

* Een zomer dag. De zon die heerlijk schijnt, mensen zijn vrolijk, het blijft langer licht en in de avond kun je nog prima buiten zitten.

Drie favorieten quotes 

* Just do it!

* What doesn’t kill you makes you stronger!

* Ohana means family. Family means nobody gets left behind or forgotten.

Drie vakantiebestemmingen

* London! Ik ben daar vorig jaar geweest en ik heb een super week gehad. Er is daar zoveel moois te zien. Je kan er heerlijk shoppen en ik hou van de drogisterijen daar.

* Parijs, de stad van de liefde. Een mooie stad waar je veel mooie plekken kunt bezoeken.

* Los Angeles. Ik ben er nog nooit geweest maar wat zou ik daar graag naar toe gaan. Eigenlijk heel Amerika zou ik wel graag een keer willen bezoeken.

Drie dingen die ik dit jaar wil doen

* Nog een hardloopwedstrijd lopen. Ik vond de Ladiesrun een ontzettende leuke ervaring en ik zou het heel graag nog een keertje doen.

* Een baan vinden. Men wat ben ik hard opzoek, maar tevergeefs. Ik kan niets vinden. Ik hoop snel iets te vinden zodat ik wat geld kan sparen.

* Genieten van elk moment. Het is soms lastig, maar het leven duurt maar even dus geniet van elk moment.


Geef een reactie

