PLOG; weekendje weg #1

Goedemorgen, vandaag heb ik een plog voor jullie. Ik was namelijk een weekendje weg en het leek mij leuk om hier een plog van te maken! Ik was in Centerparcs. Even een paar dagen niet zoveel hoeven. 

Goedemorgen! Ik word wakker in Heijen. Ik ben namelijk in Centerparcs. Lekker een weekendje niets doen.

Als ik naar buiten kijk, zie ik dit. Prima!

Gelijk maar omkleden. We krijgen elke ochtend broodjes bij het huisje maar we hebben geen beleg. Maar even ophalen dus. Remco is in de ochtend nog aan het werk dus ik ga zelf even. (Ik ben zo blij met mijn kortere haar. Vorige week geknipt)

Lange broek aan gedaan. Veel te warm!

Heerlijk door het bos lopen. Het is ongeveer 10 minuutjes heen lopen. Het is hier ook overal super stil, heel fijn wel.

Eenmaal terug gelijk maar ff ontbijten.

Vervolgens zit ik een paar uurtjes buiten. Remco is nog steeds aan het werk dus ik zit lekker even buiten.

Als Remco vrij is maken we ons klaar. Ik trek nu maar een jurkje aan want het is best warm. Verder doe ik geen make up op. We gaan toch zo zwemmen.

Ik vind me jurkje leuk!

Na een paar uurtjes in het zwembad te hebben gespendeerd gaan we even boodschappen doen. Ik heb geen foto’s in het zwembad, was toch wat lastig. Maar het was een prachtig zwembad!

Terug lopen naar het huisje. Heerlijk in het zonnetje.

Deze tas kocht ik vorige week. Ik vind hem zo leuk. Vooral handig nu met dit weekendje weg.

Weer lekker buiten zitten. Om half 8 hebben we gereserveerd bij een restaurant dus nog even lekker buiten zitten.

En serie kijken! We kijken samen Wayward Pines. Een super leuke spannende serie. Zeker een aanrader.

En weer terug naar het centrumpje lopen!

We gaan eten bij Nonna’s. Een Italiaans restaurantje. Ik nam lasagne. Het was super lekker.

Na het eten halen we nog een ijsje en gaan we terug naar het huisje. Even buiten zitten nog. Met Remco zijn pet!

In de avond kijken we een film. Kaarsjes aan, dekentje op de bank. Heerlijke avond!

Geef een reactie

