Happy Birthday Mom

Vandaag is mijn moeder jarig! We gaan er dus een mooi feestje van maken. De afgelopen jaren zijn voor ons allemaal niet even makkelijk geweest. Maar voornamelijk mijn moeder heeft zich zo sterk gehouden. Ik vind dit knap. Ik weet niet of ik dit schooljaar goed had kunnen afronden als mijn moeder niet zo positief in het leven stond. Door haar positiviteit was ik dat zelf ook en voelde ik me ook beter.

Mijn moeder kan een voorbeeld zijn voor vele. Ze staat voor iedereen klaar (oma in het ziekenhuis, zusje Paloma dat ziek is, ik had zelf een lekkage waarna ze meteen op de stoep stond om op te ruimen enzovoort), daarnaast werkt ze 5 dagen in de week en zal ze nooit klagen. Naast haar werk doet ze het huishouden nog en doet ze leuke dingen met ons. Kortom, mijn moeder is top.

Geef een reactie

