Review; Make up Revolution lipstick

Twee weken geleden plaatste ik een bestelling op Makeupmusthaves.nl  waar je naast make up ook het prachtige merk Yankee Candle kunt krijgen. Daar wilde ik natuurlijk graag wel even bestellen. Samen met mijn zusje maakte we een bestelling, en ik kon het toch niet laten ook wat make up te kopen van het mooie merk Make Up Revolution. Ik kocht een matte rode lipstick. En vandaag review ik hem voor jullie. 

De lipstick is dus van het merk Make Up Revolution. Dit is een goedkoop merk met relatief goede kwaliteit aan producten. Ik kocht als eens een prachtig blush palette van dit merk, review daarvan vind je hier. Ik heb de lipstick in de kleur; Duel Matte. Een donker rode matte kleur. De lipstick zit in een zwarte glansende huls met rosé gouden details.

De kleur lijkt in de huls op de foto iets minder donker dan in het echt. Ik vind het rosé gouden aan de huls ontzettend mooi. De huls voelt wel wat goedkoop door het dun plastic is. Maar voor een lipstick van 4 euro mag je ook niet klagen vind ik.

Dit is hoe de lipstick eruit ziet. Ook hier lijkt hij weer een stuk lichter rood dan hij daadwerkelijk was. Wel is de matte finish hier goed te zien. Al moet ik eerlijk toegeven dat ik hem niet volledig mat vind.

En hier draag ik hem. Ik vond hem wat lastig aanbrengen. Hij is vrij droog. Vandaar dat hij ook niet super mooi op mijn lippen zit. Eenmaal op voel je niet heel veel meer van de droogheid van de lipstick. Hij blijft vrij lang en mooi zitten en droogt mijn lippen niet uit.

Kortom, voor een lipstick van 4 euro vind ik het een hele goede lipstick. Hij dekt goed, heeft een mooie matte finish en droogt mijn lippen niet uit. Make Up Revolution is te bestellen via Makeupmusthaves.nl

Wat vinden jullie van de lipstick? En bestellen jullie ook wel eens make up?

Geef een reactie

