Wishlist; make up

Qua make up heb ik eigenlijk altijd wel wat op mijn wishlist staan. Een prachtige shimmerbrick van Bobbi Brown bijvoorbeeld, een mooie lipstick van Chanel of een blush van Mac. Helaas zijn deze prachtige producten niet erg goedkoop, en daarom staan ze vaak een hele tijd op mijn wishlist. Vandaag deel ik dit leuke lijstje met jullie. 

Als eerst op mijn lijstje staat de prachtige shimmerbrick van Bobbi Brown in de kleur Nectar. Elke keer wanneer ik Serena van Beautylab zie met een shimmerbrick op word ik weer een beetje verliefd op het product. Wat een prachtige glans geeft het je gezicht. Heel natuurlijk en gezond. Wel kost dit praaltje maar liefst €47,00. Nog even sparen dus.

Naast de shimmerbrick staat de mooi MAC Mineralize blush in Dainty. Na aanleiding van een review van Veracamilla wilde ik hem graag hebben. Het is een blush met een lichte shimmer er in. Dit geeft een mooie gezonde gloed. Deze Mineralize blush kost €24,50

Dat ik een blush verslaving heb is inmiddels misschien wel duidelijk, maar ook de prachtige blush van Benefit heb ik al op vele blogs voorbij zien komen. Hij is immens populair. Het doosje om de blush heen vind ik schattig en de kleurtje spreken mij ook aan. Deze Sugarbomb blush van Benefit kost €33,00.

Als laatste een prachtige blush van Chanel in de kleur Malice. Dit is een vrij heftige kleur maar perfect voor in de zomer. Reviews hiervan heb ik nog niet gezien maar hij spreekt mij zo al enorm aan. Deze blush kost €40,95.

Natuurlijk kon een lipstick van het mooie merk MAC niet achterblijven. Ik zou graag de kleur Please Me willen. Een  mooie roze, natuurlijke kleur. Het is een matte lipstick, dit vind ik zelf wel mooi. Deze lipstick van MAC kost €19,00.

Dan een product dat ik al in bezit heb, maar wat ik ontzettend graag weer zou willen hebben. De BB Cream van Clinique. Deze BB Cream is gewoon perfect voor mij. Hij dekt licht, heeft een mooie natuurlijke finish, en houdt je huid gedurende de dag gehydrateerd en zacht. Hij is echt ontzettend fijn. Deze BB Cream kost €27,00.

Als laatst een lipstick van Dior. Een lichtroze kleurtje. Perfect voor elke dag. Ik vind voornamelijk de hulzen van Dior echt prachtig. Deze lipstick kost €36,95.

Alle producten die ik genoemd heb zijn te verkrijgen bij Douglas, zowel in de winkels als online. Bij elkaar heb ik veel uitgekozen en het is samen ook veel geld. Ooit hoop ik al deze prachtige producten in mijn stash te hebben. We gaan het zien, nu nog even ervan dromen.

Geef een reactie

