Obsessed

Iedereen is wel ergens lichtelijk verslaafd aan denk ik. De een aan series kijken, de ander aan shoppen en weer een ander aan sporten. Zelf heb ik ook van die (vaak onschuldige) verslavingen. Herkennen jullie er een paar?ย 

– Online shoppen. Ik doe dit vooral in de avonden. Ik stop dan van alles in het winkelmandje (voornamelijk sale artikelen) om er vervolgens niets mee te doen. Ik koop vrijwel nooit wat online. Toch kan ik me uren vermaken met online shoppen.

– Bosvruchten thee. Ik vind dit de lekkerste thee en drink dit regelmatig. Ook in de zomer. Maakt voor mij niet uit.

– Douwe Egberts. Daar hebben ze zulke lekkere koffie. Naast de koffie kun je er ook heerlijk zitten, om mensen te kijken, huiswerk te maken of om bij te kletsen met vriendinnen. Ondanks dat ik totaal niet tegen koffie kan (lees; ik word een kleine stuiterbal en lig uren wakker van koffie) ben ik er regelmatig te vinden.

– Instagram. Ik kijk wel 100 keer op een dag. Niet altijd even goed voor mijn internetbundel. Vaak ben ik na twee weken al volledig door mijn 1000mb heen. Ik weet vrijwel zeker dat Instagram hier de boosdoener van is. Als jullie mij ook willen volgen op Instagram, mijn naam is; Chelseaberghuis.

– Ranja met spa rood. Oh wat is dat lekker. Mijn oma gaf dit vroeger altijd als wij op visite waren. En nu ik op mezelf woon koop ik ook regelmatig spa rood en ranja. Vooral lekker met de warmere dagen van afgelopen weken.

– How I met your mother. Ik vind dat zo’n ontzettend leuke serie. Remco raadde mij hem aan en ik ben verslaafd. Heerlijk om nog even te kijken voor het slapen gaan.

– Gossip Girl. Ik ben nu aan het eind van seizoen 2 en dat betekend dat ik nog lekker veel kan kijken. Er zijn namelijk 6 seizoenen. Okรฉ, toegegeven ik ben inderdaad niet zo’n snelle kijker. Veel mensen kijken 1 seizoen in 1 week, ik niet. Ik vind de serie wel echt ontzettend leuk. Ik vind alle karakters leuk en het verhaal is ook altijd leuk. Ik ben fan!

Zijn er ook dingen waar jullie helemaal verslingerd aan zijn? Series, boeken, lunchtentjes?

Geef een reactie

