Even een kleine update

Goedemiddag! Wat is het lang geleden dat ik hier iets van mezelf heb laten horen. Ik ben ontzettend druk geweest de afgelopen weken.
Het begon op een vrijdagavond voordat ik een weekendje weg ging met mijn moeder, zusje en oma. Ik werd gebeld of ik maandag op sollicitatie wilde komen voor een callcenter baan. Nou natuurlijk wilde ik dat, ik was al 2 maand op zoek naar een nieuwe baan en moest nu toch echt snel iets hebben. Dat weekend ben ik lekker naar Den Haag een Scheveningen geweest. De maandag daarna mocht ik op sollicitatie in Leeuwarden. De sollicitatie verliep goed en die avond zou ik horen of ik was aangenomen. Dit was het geval, super blij was ik hier uiteraard mee. Wel betekende dit dat ik die hele week verder, elke avond een speciale training moest volgen om opgeleid te worden. En toen begon de drukte eigenlijk. Ik heb elke avond die training gevolgd. De week daarna heb ik elke dag gewerkt en die week daarna was ik tutor bij de Studiestartweek op school. Dit hield in dat ik elke dag (maandag, dinsdag, woensdag en donderdag) overdag en in de avond bezig was met een nieuwe groep studenten kennis te laten maken met Leeuwarden en de school. Een super leuke, maar extreem vermoeiende week. Die vrijdag mocht ik weer de hele dag aan het werk, zaterdag ook. Maandag begon het gewone school leven weer, en moest ik ook elke avond werken. Super druk en ik moest ook echt even weer wennen. Inmiddels zijn we 3 schoolweken verder. Voornamelijk vorige week was extreem druk. Die week heb ik 4 dagen gemaakt van half 9/9 uur in de ochtend, tot half 10 in de avond. Ik was dan ook redelijk gesloopt afgelopen weekend. Daarom besloot ik zondag lekker de hele dag in bed te blijven liggen. Inmiddels is een nieuwe week begonnen en deze week is gelukkig een heel stuk rustiger. Wel moet ik weer veel werken maar inmiddels ben ik daar redelijk aan gewend.

Ook heb ik het keukenprobleem nog steeds. 3 maand geleden heb ik een mega lekkage gehad in me keuken. Daardoor moest mijn hele keuken vervangen worden. Na 3 maanden hoorde ik eindelijk iets over een nieuwe keuken en deze hebben ze er vorige week in gezet. Er zou een ander bedrijf voor de vloer komen. Helaas had het bedrijf van de keuken, ook de vloer eruit moeten halen. Dit hebben ze niet gedaan en daarom kon mijn nieuwe vloer nog niet gelegd worden. Ze hebben de vloer eruit getrokken maar helaas bleek de schade daar onder vrij heftig. Het was nog zeiknat eronder en er lag allemaal schimmel onder. Je kunt je dus voorstellen dat de geur op dit moment in mijn keuken alles behalve optimaal is. Het moet nog een aantal dagen drogen, en dus kan ik nog een aantal dagen de keuken niet in. Ik hoop dat het snel word opgelost, maar het zorgt zeker voor extra stress.

Maar ook dat zal vast goed komen. De week is weer begonnen en ik heb er weer zin in!

Geef een reactie

