Outfit inspo

Soms, wanneer je een leuk feestje hebt, een date of een etentje in een restaurant, kun je uren voor de kast staan. Want, wat doe je aan? Ik heb dit regelmatig en vind ook altijd dat ik te weinig kleren heb. Terwijl dit natuurlijk helemaal niet waar is. Als ik weer zo’n voor de kast momentje heb, ga ik vaak online op zoek. Een app/website die ik vaak gebruik om wat inspiratie op te doen is Weheartit. Dit is een app/website waar meiden (daar ga ik althans vanuit) afbeeldingen plaatsen van van alles. Fashion, make up, quotes, eigenlijk alles wordt er op geplaatst. En wanneer ik dus niet weet wat ik aan moet, ga ik hier op zoek naar inspirerende afbeeldingen. En vandaag deel ik er een paar met jullie. Het zijn allemaal een beetje herfst outfitjes. Dit vind ik zelf het leukste seizoen om me te kleden.

Zit er iets tussen wat jullie leuk vinden?

Een gedachte over “Outfit inspo

Geef een reactie

