Christmas is coming, and I am back

December is aangebroken, en dat betekent dat Kerst er weer aan komt! Yeey, ik vind Kerst echt de leukste tijd van het jaar en kan er weken naar uitkijken. Zodra december begint is het toegestaan om Kerstliedjes te luisteren en de Kerstboom neer te zetten. Het liefst loop ik de hele dag rond in een Kerst pyjama en zing ik de hele dag Kerstliedjes. Helaas moet er ook gewoon gestudeerd en gewerkt worden…

De afgelopen weken ben ik zo druk geweest dat ik niet eens tijd had om na te denken over mijn blog. Ik maak(te) mega lange dagen. Ongeveer 3 dagen in de week stap ik om 9 uur in de ochtend de deur uit, om s’avonds half 10 weer binnen te lopen. Gesloopt, was ik dan ook afgelopen week. Ik zit in de drukste periode op school en wil dit graag in een keer goed afronden. Daarom ben ik gemiddeld 8 uur per dag bezig met school (nope, I am not joking). Daarnaast werk ik nog 15 uur per week. Erg druk dus maar ik wil dit gewoon heel graag halen. Daarom was het dus ook wat rustiger op mijn blog. Maar daar wil ik graag verandering in brengen.

Door de Kerst die er aankomt heb ik ontzettend veel inspiratie voor leuke blogposts. Ik heb een lijstje met artikelen die ik graag wil maken. Ik ga me best doen zo veel mogelijk van deze artikelen te posten in de maand december. Ik wil er graag een heerlijke december van maken en ondanks de drukte op dit moment ga ik volop genieten van aankomende periode! Jullie kunnen leuke posts verwachten aankomende periode.

xx, Chelsea

Geef een reactie

