MAC lipstick; Mehr

Een aantal weken geleden was ik in Amsterdam en besloot ik eindelijk eens een mooie MAC lipstick aan te schaffen. Ik ging met de gedachten om Please Me te kopen. Een mooie nude kleur. Althans, dat dacht ik. Toen ik hem in het echt zag bleek hij heel erg roze te zijn. De mevrouw bij de counter raadde mij toen Mehr aan. Ik deed hem op en was meteen verliefd op deze mooi nude kleur. Vandaag review ik deze mooie lipstick voor jullie.Β 

MAC lipsticks zitten in prachtig mooie zwarte hulzen. De verpakking voelt luxe aan. Er zijn verschillende finishes van de MAC lipsticks. Mehr heeft een matte finish. Ik vind matte lipsticks zelf heel mooi en vind dit ook wel goed passen bij een nude lipstick.

MAC Mehr is een beetje een bruin roze kleur. Op mijn lippen oogt de lipstick soms ook een beetje paars. Niet iets waar ik in eerste instantie voor zou kiezen. Maar deze kleur vind ik toch wel erg mooi. Voor mij is dit een mooie nude kleur. Het is een beetje een koele kleur en past goed bij mijn huidtype.

De lipstick brengt ondanks dat hij mat is goed aan. Hij droogt mijn lippen niet uit en ik hoef dan ook niet mijn lippen extra te hydrateren. De lipstick blijft gedurende 3 a 4 uur prima op zijn plek zitten.

Op bovenstaande foto’s draag ik de lipstick. Het is moeilijk om de kleur goed weer te geven. Het is een lipstick die bij elke make up look past en zowel overdag als s’avonds gedragen kan worden. Ik vind de lipstick in ieder geval erg mooi en heb hem al ontzettend vaak gedragen. Ik zou graag nog meer matte lipsticks van MAC willen. Hebben jullie aanraders?

MAC lipsticks kun je kopen bij enkele Douglas winkels en online natuurlijk. MAC Mehr kostte €19,50.

Geef een reactie

