Flashback januari

De eerste maand van 2016 is alweer over, de tijd vliegt. Januari begon mega druk met de laatste deadlines voor school, en eindigde met een gevoel van opluchting. In januari vierde ik ook mijn 23ste verjaardag, time flies.Β 

In december kocht ik deze prachtige Bobbi Brown shimmerbrick in Nectar. Elke dag draag ik hem met veel liefde. Het oogschaduw pallet dat er ligt is van Make Up Revolution en ook daar ben ik nog elke keer super blij mee. De lipstick is van Mac in de kleur Mehr. Review vind jeΒ hier.

Voor Kerst kreeg ik van mijn moeder dit mooie bijzet tafeltje. Ik gebruik hem voor mijn dagelijkse make up. Ik vind rose gouden details in huis ontzettend mooi.

Ik kocht ook deze mooie Fujifilm Instax camara in baby roze. Ik ben er super blij mee. Ik wilde hem al heel graag, en hij was nu mooi in aanbieding. Van alle fotootjes die ik maak wil ik een groot foto boek maken. Leuk als herinnering.

Op mijn oude harde schijf vond ik deze leuke foto van mij en mijn zusje weer. Hij blijft leuk.

Vanaf februari hoef ik (als het goed is) even een half jaar niet meer naar school. Dit betekend niet dat ik ook niets ga doen. Ik wil me gaan voorbereiden op mijn scriptie en ga op zoek naar een te leuke stage. Ook werk ik gewoon 15 uur in de week. Ik hoop zo dat ik een beetje bij kom en in augustus met een goed gevoel op stage kan.

Geef een reactie

