Plog 16/2

Vorige week 16 februari besloot ik een dagje te ploggen. Foto’s maken van wat ik die dag doe. Dit was vorige week mijn doodgewone dinsdag. 
Goedemorgen Leeuwarden. Het zonnetje schijnt. Dat is heel fijn wakker worden. Ik had de zon al weken niet gezien. 

Goed, eerst maar even wat aan dit vermoeide hoofd doen. Ik ga sporten vanochtend, dus echt veel make up vind ik niet nodig.

Ik besloot te gaan voor een BB cream met poeder en een beetje mascara. Meer dan genoeg als je gaat sporten. Ik wil vaak wel iets op me gezicht van BB cream, omdat ik altijd een super rood hoofd krijg. Op die manier kan ik dat iets minder doen laten lijken haha. 
Sportkleding aan en gaan. Mijn volledige sport outfit is van H&M. In de sportschool zag ik dat vrijwel elk meisje volledig in H&M sportkleren gehuld was. Grappig, H&M heeft dus hele fijne sportkleding. 
Tijd voor een ontbijtje. Ik had nog American Pancakes liggen en besloot dat te combineren met een banaan. Yum. 

In de sportschool doe ik me gewone rondje. De benen gaan al steeds een stuk beter. Eigenlijk alles wel. Mijn armen zijn alleen niet zo sterk, dus dat kost me nog wel moeite.

In mijn sportschool heb je mooi uitzicht op het plein tussen de hogescholen Stenden en NHL. Ondertussen schijnt ook het zonnetje nog. Heel fijn. 
Thuis, gauw douchen, opmaken en me spullen pakken. Ik ga namelijk naar me vader met me zusje. De dag erna past mijn vader namelijk op mijn kleine nichtje, en omdat ik een dagje vrij ben besluit ik mijn vader te helpen (lees, de hele dag met mijn kleine nichtje knuffelen). 

Oke, die zon mag dan schijnen, het is wel rete koud buiten. Zowel mijn zonnebril als sjaal komen dus erg goed van pas vandaar.

Voordat ik naar het station ga, ga ik eerst langs Doppio voor een ijskoude koffie. Ik kan het gebruiken. Ik slaap de laatste niet zo goed vanwege feestende buren. 

Inmiddels ben ik na een treinreis en fijne wandeling bij mijn vader aangekomen. Ik probeerde een selfie te maken en  mijn zusje besloot mijn telefoon uit me handen te gooien. Daar is deze rare foto uit gekomen.

Tijd voor mijn verslaving haha. Met mijn zusje speel ik veel Call Of Duty. Het is een spelletje waarin je zoveel mogelijk ‘poppetjes’ (mensen klinkt zo afschuwelijk haha) moet neerschieten. Ik had nooit verwacht dat ik, zoiets leuk zou vinden. Maar het is zo verslavend om elke keer maar meer ‘poppetjes’ neer te schieten haha. We spelen het trouwens op de beamer van me broertje. Die ligt al een tijdje bij mijn vader. Ik kan het daarom goed zien haha. 

De rest van de avond doe ik niet zo veel. Samen met mijn zusje en vader kijken we de hele avond How to get away with murder. Een super leuke en spannende serie. Ook dit kijken we via de beamer en geeft daarom echt een bioscoop sfeer. Ik hou er van.

Verder speel ik ook nog wat Township tussendoor. Dit spel is ook zo verslavend. Het lijkt heel veel op HayDay, alleen dan net een tikkeltje leuker.

Het was een rustige dag waarin ik even lekker kon bijkomen. Ik was trots dat ik lekker was wezen sporten haha. Dat wil ik toch wel weer lekker veel gaan doen in de toekomst. Dit artikel komt ietsje later online dan ik wilde, maar ik heb dan ook na dinsdag ziek op de bank gelegen. Die stomme griep heeft ook mij te pakken gekregen. Gelukkig voel ik me weer ietsjes beter.

Geef een reactie

