Favorieten Instagram accounts

Ik hou van Instagram. Het liefst scroll ik de hele dag door de prachtige foto’s van de verschillende accounts die ik volg. Helaas is mijn internetbundel het hier niet altijd mee eens. Instagram is een echte MB vreter en vandaar dat ik het ook vaak oversla als ik geen wifi heb. Voordat ik ga slapen scroll ik altijd nog uren door de verkenningspagina. In de hoop nog wat leuke nieuwe accounts te vinden. Vandaag deel ik mijn favorieten Instagram accounts met jullie. 


Veracamilla 

Vera is een heerlijke Nederlandse beautyblogster die prachtige foto’s maakt, zowel op haar blog als op haar Instagram. Vera heeft een passie voor beauty en dan vooral lipstick. Daarnaast heeft ze een geweldige smaak qua tassen en laat ze ons graag mee genieten van haar mooie aankopen. Ik ben daarnaast ook groot fan van haar blog.

Kate.lavie

Ook Kate is een (Engelse) blogster. De foto’s die zij op haar Instagram plaatst zijn heel vrouwelijk.
Naast make-up foto’s plaatst Kate ook heel veel interieur foto’s. Zelf krijg ik altijd inspiratie van haar prachtige interieur foto’s. Eerlijk, haar blog volg ik niet. Ik vind het leuker om haar op Instagram te volgen.

Kenzas

Weer een blogger haha. Maar naast blogger is deze prachtige dame ook model. Ze plaatst veel outfit foto’s online waar ik veel inspiratie uit kan halen.

Chloeandbeans

Dan iets heel anders. Dit account is van een jonge mama van maar liefst 6 kinderen, 5 jongens en 1 schattig meisje. Nadat ze al 3 kinderen had, was ze in verwachting van een drieling. Deze 3 kleintjes kreeg ze 8 maanden geleden. Inmiddels is haar Instagram account enorm gegroeid en deelt ze veel foto’s van al haar 6 kinderen. En hoewel ik voorlopig echt nog niet aan kinderen moet denken, vind ik het heerlijk om te zien hoe deze kleintjes opgroeien.

Chapterfriday

Chapter Friday is een account van een Nederlandse blogster, Yara. Het Instagram account is van haar website. De foto’s die geplaatst worden op dit account zijn inspirerend, motiverend, maar vooral heel mooi.

Chique_le_frique 

Het laatste account is er 1 waarvan ik eigenlijk niet weet van wie die is. Het is een account waar allemaal leuke afbeeldingen op worden geplaatst. Mode, make-up, celebrities, quotes enzovoort. Een account dat heerlijk is om lekker door heen te scrollen als je een keer niet weet wat je aan moet. Je komt gegarandeerd iets tegen wat je inspireert.

Dit waren mijn favorieten Instagram accounts. Als jullie nog accounts hebben die jullie mij aanraden, dan hoor ik het graag. Ik ben altijd opzoek naar nieuwe.

Liefss,

Geef een reactie

