New in: Essence lipsticks

Toen ik tijdens mijn rondje door de Kruidvat langs het Essence schap liep, zag ik dat ze prachtige mooie nieuwe producten hadden. Ik kon het ook niet laten om daar het een en ander van mee te nemen. Vandaag laat ik twee lipsticks van Essence zien.Β 

Essence heeft meerdere soorten lipsticks. De matte lipsticks zitten in een gekleurde verpakking. De huls heeft de kleur van de lipstick zelf. De andere lipsticks zitten in een zwarte verpakking met een gekleurd randje. Dit randje is in de kleur van de lipstick. De lipsticks zijn klein en voelen licht aan.

Ik kocht 1 lipstick uit de Velvet Matt lijn. En 1 uit de gewone lipstick lijn. Op de foto hierboven zie je links nummer 08. Heel raar, deze matte lipsticks hebben geen naam. Ze hebben alleen een nummertje. Rechts is 07 Natural Beauty te zien.

Dit zijn de swatches. De lipsticks zijn goed gepigmenteerd en brengen fijn aan. Enige nadeel aan deze lipsticks is dat ze heel ‘nat’ blijven. Ik heb het gevoel dat na een tijdje de lipstick ook op mijn huid zit in plaats van nog alleen op mijn lippen. De matte lipstick vind ik er ontzettend gaaf uit zien. Een kleurtje die niet heel gebruikelijk is. Natural Beauty is een mooie roze ‘my lips but better’ kleur.Β 

Hier draag ik de matte lipkleur. Ik vind hem super gaaf. Echt een eyecatcher. Het is niet een gebruikelijk kleur. Ik moet wel zeggen dat ik hem niet echt mat vind. Hij is eerder semi mat. Desalniettemin een prachtige kleur. De kleur is een beetje paars/bruinig, best een donkere kleur. Het was moeilijk om hem vast te leggen op de foto. In het echt is de kleur nog donkerder dan op de foto.

Op deze foto draag ik Natural Beauty. Deze was al helemaal moeilijk vast te leggen. In het echt is het een hele mooie roze kleur met een zachte glans. In tegenstelling tot de matte kleur, haalt deze lipstick echt de kleur op uit mijn gezicht. Ik krijg er een lekker kleurtje van.

Beide lipsticks blijf ik zeker dragen. Ik vind ze super mooi. Vooral de matte kleur is nu al een favoriet.

Liefss,

Geef een reactie

