Internationale Dag van het Geluk

Vandaag (20 maart ) is de internationale Dag van het Geluk. Volgens de VN moet iedereen op deze dag vrolijk zijn. Ik denk dat veel mensen ‘geluk’ belangrijk vinden in het leven. Ook van mij was het een doel begin 2016. Om gelukkig te zijn met jezelf, wat je doet en om het kleine te waarderen. Voor sommige mensen zal het misschien moeilijk zijn om geluk te vinden. Misschien omdat ze door een moeilijke periode gaan, of omdat ze niet blij met zichzelf kunnen zijn. Toch hoop ik dat ook deze mensen het geluk kunnen zien in de kleine dingen. Ik besloot wat dingetjes op een rij te zetten die bij mij nu voor geluk zorgen.

Mijn kleine zusje die bij mij is komen wonen en we daarom heerlijk kunnen tutten.
Het warmere weer, waardoor ik weer lekker ijskoffie’s mag/kan drinken. (Oke, toegegeven, dit deed ik met de sneeuw ook al. Maar nu is het ‘geoorloofd’ haha).
Een heerlijke rondje hardlopen door het bos.
Het tv programma It Takes Two. En dan vooral Jan Versteegh.
Mijn verdwenen ontstoken kies, en daarom geen pijn meer hebben aan de linkerkant van mijn mond.
Xbox spelletjes spelen
Mijn papa en mama, die altijd voor me klaar staan.
Oke en dan nog even speciaal mijn moeder die met mij mee ging toen ik drie kiezen moest laten trekken. Toch fijn als je je moeder bij je hebt.
❤ Annemerel haar snapshot diaries.

Ik hoop dat jullie allemaal een heerlijke zondag hebben. En net zoals ik, geluk kunnen vinden in kleine dingen.

Fijne dag vandaag!

Liefss,

Geef een reactie

