New in: Adidas Stan Smith

Vorige week kocht ik met een flinke korting nieuwe sneakers. Ik wilde al een tijdje Adidas Superstars, maar vanwege de prijs nam ik ze nooit mee naar huis. Nu hoorde ik van een vriendinnetje dat de webshop Pro Shoes flinke kortingen hadden. Daarom kon ik nu eindelijk voor een mooie prijs Adidasjes aanschaffen. In eerste instantie wilde ik de witte, maar toen ik de sneakers met het groene detail zag vond ik deze eigenlijk leuker en aparter. Daarom besloot ik voor de Adidas Stan Smith te gaan. Afgelopen vrijdag kwamen ze binnen, en ik ben er super blij mee. Ze zitten lekker en het zijn echt perfecte zomerschoenen. Hieronder laat ik zien hoe deze Adidas schoenen te combineren zijn.

Liefss,

Geef een reactie

