Pastel

Ik hou van pasteltinten. Ik vind het prachtig voor in huis, als beauty producten en als accessoires. Nu het zonnetje zich wat vaker laat zien en de lente officieel begonnen is, mogen de pasteltinten ook weer uit de kast gehaald worden. In de winkels heb ik al genoeg zien liggen/hangen. Vandaag deel ik mijn pastel inspiratie met jullie en laat ik zien hoe leuk pasteltintjes kunnen zijn.

Beauty

Make up in pastel kleurtjes kan misschien wat raar zijn. Zo zou ik zelf niet snel een pastel kleurige oogschaduw gebruiken. Dit heeft met smaak te maken. Ik hou zelf nou eenmaal van natuurlijke oogschaduw tinten. Wat ik dan wel weer leuk vind, is een mooie lichte pastel kleurige lipstick. Of een blush in een zachtroze of oranje kleur. Pastelkleuren op je nagels kan ook heel leuk zijn. Vooral met mooie bruinen handen.

Wat de laatste tijd ook helemaal in is, is pastelkleurig haar. Ik vind het erg gewaagd, maar wel heel erg cool. In de afbeelding die ik hieronder laat zien, is het haar in een pastel paarse kleur geverfd. Zo cool. Natuurlijk is het ook mogelijk om alleen bijvoorbeeld alleen de onderkant in een zachte kleur te verven. Dat zou ik dan wel weer durven. Hieronder laat ik inspiratie afbeeldingen zien van pastelkleurtjes in make up.

Fashion

Ook in kleding en accessoires kan pastel erg leuk zijn. Een mooie grote licht roze zonnebril, mint groene sneakers of een licht gele tas. Ja ik ben fan. Een vriendinnetje van mij kocht laatst mint groene Nikes en ze waren zo ontzettend leuk! Leuk te combineren met bijvoorbeeld een zwarte skinny en witte wijde top. Grote licht gekleurde zonnebril en de outfit is ready. Hieronder wat leuke voorbeelden van pastelkleurige kleding items en accessoires. 

Interieur 

In het interieur vind ik pasteltinten misschien nog wel het leukst. De voorbeelden die ik heb gevonden vind ik stuk voor stuk prachtig. Het geeft een frisse, zomerse sfeer. Vooral de ananassen vind ik erg mooi. Voor op tafel of op een mooie kast. Hieronder deel ik een paar prachtige voorbeelden van pasteltinten in huis. 

Goed, dat waren mijn pastel inspiratie afbeeldingen. Ik hou gewoon van pasteltinten en wilde ze daarom graag met jullie delen. Houden jullie ook van pastel? 
Liefs,,

Geef een reactie

