Willekeurige favorieten #1

Vorige week was ik druk op zoek naar nieuwe muziek. Ik ontdekte zoveel nieuwe (en ook ‘gouwe ouwe’) muziek dat het mij leuk leek om deze met jullie te delen. De afgelopen weken heb ik wel meer nieuwe favorieten ontdekt, die ik graag wilde delen met jullie. Het zijn allerlei favorieten. Niet specifiek beauty. Daarom besloot ik het ‘willekeurige favorieten’ te noemen. Vandaag deel ik ze met jullie, mijn willekeurige favorieten.Β 



Televisieseries
Bridget in Hollywood: Ik hoorde van dit nieuwe Net5 programma toen Bridget Maasland op bezoek was bij koffietijd. Het is een programma waarin zij afreist naar Hollywood, opzoek bij succesvolle Nederlanders. Er zijn nu drie afleveringen geweest en ik heb begrepen dat het niet een heel goed bekeken programma is. Jammer, jammer. Echter, ik vind het enorm leuk. Al een lange tijd droom ik ervan om ooit in Amerika te wonen. Het lijkt mij heerlijk om in een grote stad te wonen waar je volledig anoniem door het leven kunt. Bridget in Hollywood laat het mooie leven van succesvolle Nederlanders zien die daar al een ruimere tijd wonen. Ik vind het een inspiratie om te zien hoe hardwerkende mensen hun droom waarmaken in Amerika.

How I met your mother: Dit is zo’n ‘ouwe gouwe’. Mijn vriend heeft deze serie al meerdere keren helemaal uitgekeken. Voor de mensen die het niet kennen, het gaat over een vader die zijn kinderen verteld over de avonturen die hij heeft beleefd met vier vrienden. Het is vooral een leuke/grappige luchtige serie. Afleveringen duren ook maar 20 minuutjes, wat ik zelf een groot voordeel vind. Ik kan daardoor voordat ik ga slapen nog mooi eventjes ‘gauw’ een aflevering kijken.

Songs
Miss Montreal, Love you now: Vorige jaar moest ik voor school een aantal theatershows bezoeken. Ik besloot naar Miss Montreal te gaan. En sinds deze theatershow ben ik fan. Ik vind haar persoonlijkheid geweldig en ook haar muziek luister ik graag. Nu heeft ze in november een super leuke single uitgebracht. Ik had dit echter pas een aantal weken geleden door, sindsdien staat hij op repeat. Het is een heerlijk vrolijk liedje. Maar ook haar nieuwe single ‘One Last drink’ is erg leuk. Haar nummers zijn trouwens ook heel fijn om te luisteren tijdens het hardlopen.


Jonas Brothers, Year 3000: Dit liedje valt weer in de categorie ‘gouwe ouwe’. Toen ik nog een puberale puber was luisterde ik dit liedje regelmatig. Natuurlijk waren ook de bijbehorende jongens leuk haha. Het liedje blijft leuk en op het moment luister ik hem regelmatig.

Apps
Etos: Via allemaal (gesponsorde) artikelen van beautybloggers kwam ik erachter dat de Etos een nieuwe app had gemaakt. In deze app is het mogelijk om het aantal stappen dat je per dag zet bij te houden. Met deze stappen kun je vervolgens verrassingen winnen. Daarnaast laat de app ook de folder zien en zijn er speciale aanbiedingen. Ik vind het leuk om te zien hoeveel stappen ik ongeveer per dag zet. Je moet er ongeveer 10.000 per dag zetten. Ik ben erachter gekomen dat dat echt ontzettend veel is. Ik zit vaak tussen de 5.000 en 8.000 op een dag.

Sleep Cycle: Sleep Cycle is weer een hele andere app. Deze app zet je aan op het moment dat je gaat slapen. Je geeft een tijd aan waarop je wakker wilt worden de volgende ochtend en je kan gaan slapen. De volgende ochtend word je rustig wakker gemaakt, doormiddel van een fijn muziekje. Als je het tijd vind om uit bed te gaan, druk je de ‘wekker’ uit. Vervolgens laat hij zien hoe je die nacht geslapen hebt. Deep sleep – sleep of awake laat ie zien. Ik vind het zelf wel grappig om bij te houden hoe goed je een nacht geslapen hebt. Daarnaast vind ik het wakker maak systeem van deze app ook heel prettig.

Youtube
Teske vlogs: Teske ben ik een beetje uit het oog verloren toen ze een tijdje rondom haar blog en Youtube wat afwezig was. Ze plaatste niet zoveel meer online. Maar ze is weer helemaal terug en plaatst nu elke week een weekvlog. Ik vind haar zo ontzettend leuk en ze is ook zo heerlijke zichzelf. Ik vind het fijn om haar vlog op zondag te kijken. Lekker met een mok thee, inspiratie krijgen voor weer een nieuwe week.

Vloggloss: Mascha vlogt al een hele tijd haar dagelijkse leven. Ze begon met Beautygloss, waar ze ook voor vlogde en heeft nu een los kanaal gemaakt voor haar vlogs. In de drukke periode op school had ik geen tijd om dagelijks haar vlog te kijken en schoot het er een beetje bij in. Toen ik zag dat ze ten huwelijk gevraagd was werd ik toch wel erg nieuwsgierig naar de vlog en ben ik weer begonnen met kijken. Nu kijk ik om de paar dagen een paar vlogs. Momenteel zit ze midden in een verhuizing en dit soort vlogs vind ik altijd het leukst om te zien.


Website
Annermerel.comΒ 
Ik ben gek op Annemerel haar Snapshot Diaries. Eigenlijk vind ik haar blog helemaal gewoon super leuk. Ze is heel eerlijk en open. Daarbij is het een keer wat anders dan blogs over beauty. Annemerel blogt vooral over hardlopen en lifestyle. Echt een aanrader.

Goed, dit waren alweer mijn willekeurige favorieten. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat mijn favorieten ‘dingen’ op dit moment zijn. Als ik weer een rijtje nieuwe favorieten heb zal ik deze uiteraard met jullie delen. Wat zijn jullie favorieten momenteel?

Liefss,

Geef een reactie

