Plog: 9/5

Hoi, aankomende maand is een maand waarin ik veel leuke dingen ga doen. Zo ga ik deze maand bijvoorbeeld naar de Toppers, Libelle Zomerweek en ren ik de ladiesrun. Daarom leek mij het leuk om 1 of 2 keer in de week te gaan ploggen om dit met jullie te delen. Er zullen ook ‘gewone’ dagen tussen zitten. Zo ook deze eerste plog, ik ging sporten, genoot van de zon en moest in de avond werken. 

Goedemorgen, ik ben wat later wakker dan ik eigenlijk wilde. Maar goed, maakt voor een keer niet uit. Als het maar geen gewoonte wordt. 
Ik ontbijt heel simpel met een banaan en een havermout reep. Prima ontbijt. Daarbij drink ik ook een glas ranja met ijsklontjes. Het was namelijk om 10 uur in de ochtend al 19 graden. Pff. 
Ik besluit daarom dat ontbijt heerlijk op mijn balkonnetje op te eten. Ik word elke keer weer blij van mijn uitzicht. De hele ochtend is de zon achter de flat, rond een uurtje of 2 schijnt de zon altijd op mijn balkon. Heel fijn, daardoor kan ik s’ochtends heerlijk in de schaduw ontbijten. 
Oke, sportkleren aan en richting de sportschool. Ik wilde expres vroeg in de ochtend om de warmte een beetje voor te zijn. Maar ja, helaas werd het dus iets later dan gepland. 
Doordat het zo warm is valt het sporten me zwaar. Ik heb het echt mega warm! 
Dat is ook wel aan me hoofd te zien haha. Maar het voelt wel goed dat ik toch een dik uur heb gesport. 
Weer thuis plof ik meteen op me bank op het balkon. Even afkoelen. Ik ben zo wel echt gigantisch het douchen aan het uitstellen. 
Oke, ik heb mezelf toch naar de douche weten te slepen. Na het douchen trek ik een kort broekje aan en lunch ik met leftover salade van gisteren (heel raar, hij smaakt nu nog beter dan gisteren). 
Na de lunch vind ik het toch echt tijd om deze ravage onder handen te nemen. Ik ben een weekend in Heerenveen geweest en heb gisteravond toen ik thuis kwam gewoon alles op de grond/stoel gegooid. Dus maar even gauw opruimen. 
Done, dat ging nog best snel. Voelt toch altijd wel lekker als je kamer weer netjes is.

Verder geniet ik in de middag nog heerlijk van het zonnetje. Van mij mag het altijd zulk weer zijn.

Tijd voor make up. In de zomer ga ik vaak voor een BB cream. Deze van Clinique is mega fijn.

Lange broek aan, zonnebril op en gaan. Op naar een avondje werken. Ik moet nog even zin maken om de hele avond mensen te moeten bellen met dit weer.

Maar als ik eenmaal op werk ben valt het ook allemaal wel weer mee. De mensen zijn heel vriendelijk vandaag. Komt vast door het mooie weer.

Na werk eet ik nog wat soep en hang ik een beetje op de bank met Remco. Het was een rustige dag. Volgende keer een plog waar ik wat meer te doen heb. Ik ga zaterdag namelijk richting Amsterdam om naar Toppers in Concert te gaan. Super veel zin in.

Liefs, 

Geef een reactie

