Willekeurige favorieten #2

Na aanleiding van mijn eerste Willekeurige favorieten artikel, besloot ik nog zo’n artikel te maken. Ik heb afgelopen weken namelijk genoeg nieuwe favorieten producten etcetera ontdekt. Ik besloot ze daarom opnieuw met jullie te delen. 

Jungle Book 
Samen met mijn vriend Remco ben ik vorige week naar Jungle Book geweest in de bioscoop. En WAUW wat een fantastische film is dit. Meteen vanaf het begin was ik geraakt door dit verhaal. De film was fantastisch goed in elkaar gezet. De film was in 3D. Daarom was het net alsof je er zelf bij was. De beelden van de natuur waren werkelijk prachtig. Ik vind deze film echt een hele grote aanrader.

O’g3ne – Clown 
Ik was al wel bekend met de drie zusjes van O’g3ne, maar na de eerste aflevering van Beste Zangers wist ik weer even hoe goed ze zijn. In de eerste aflevering van het programma zongen ze het liedje Clown. Ik vind het zo ontzettend knap om te zien hoe deze 3 dames op elkaar kunnen inspelen. Het liedje zingen ze prachtig. Echt kippenvel. Ik keek nooit naar het programma, maar ik heb nu besloten te gaan kijken. En eventueel wat afleveringen terug te kijken.

                                Bron: Beautyscene

Mariah Carey OPI Nagellak 
Ik kocht deze nagellak tijdens de Libelleweek in Almere. Hij was nu ‘slechts’ 15 euro. Het is een topcoat met 18 karaat wit goud en zilver. Het geeft een prachtig effect. Het kan over elke kleur lak worden aangebracht. Zelf vind ik het erg mooi over een zwarte of donker rode lak. Dit geeft een heel chic effect.

Primark – kledinghangers 
Vorige week, na ons bezoekje aan de Libelleweek, gingen we nog even langs de Primark. En daar zagen deze super leuke rosé gouden kledinghangers. Ze waren slechts 4 euro voor 5 stuks. Lekker goedkoop ook dus. Daarbij zijn ze ook superhandig. Ze zijn namelijk heel dun, dit zorgt ervoor dat je er lekker veel van naast elkaar kan hangen. Gebruik je de ruimte optimaal. Ik heb ze zelf in mijn kamer aan het kledingrek hangen. Goed in het zicht, zodat ze echt mooi pronken in mijn kamer.

                                            Bron: Weheartit.com 
Lush – Rock Star 
Met Remco heb ik een paar daagjes weg geboekt. Met zulke momenten profiteer ik altijd van het bad dat vaak in het appartement/huisje zit. Ik deed daarom een bestelling bij Lush. Ik bestelde 2 bath bombs en 1 leuk zeepje. Die kan ik al gebruiken, was mijn gedachte haha. Ik kocht de zeep Rock Star en de geur is echt goddelijk. Hij is mierzoet. Hij ruikt een beetje naar Bubblegum kauwgom haha. Erg lekker, vind ik.

Dit waren mijn willekeurige favorieten van deze periode!

Liefs, 

Geef een reactie

