Tip: Purse Dispenser

Toen ik twee weken geleden bij de Libelleweek was, zag ik dit leuke product voorbij komen. Ik gooi altijd een flesje parfum in mijn tas, zodat ik halverwege de dag nog een beetje kan bij sprayen. Met dit product is dit ook mogelijk, maar dan zonder het gesjouw van het zware flesje, en het risico dat hij kapot gaat. En nog een voordeel, je kan verschillende geuren gebruiken. Ik vertel jullie er vandaag alles over.

Inspired By Numbers is volgens mij het merk van dit product. “Geïnspireerd door nummers” heeft te maken met de verschillende geuren die je kunt gebruiken voor dit product. Het merk heeft 10 geuren die je kunt kopen. Al deze 10 geuren zijn geïnspireerd door de top 10 geuren van de wereld. Ik heb zelf nummer 1. Deze geur is geïnspireerd op La Vie Est Belle van Lancome.

Voor dit handige parfumflesje moet je twee producten kopen. Als eerst, de dispenser zelf. Deze is beschikbaar in 5 kleuren. Zilver, zwart, roze, goud en grijs. Zelf heb ik een mooie zwarte genomen. Ik vond deze het mooist bij mijn tas staan die ik dagelijks gebruik.

Ik vind het een mooie dispenser. Hij ligt lekker in de hand, is goed schoon te houden en weegt niet veel. Ik heb ook niet het idee dat deze snel kapot zal gaan. Op de dispenser staat het merk nog genoemd. Helemaal glanzend zwart was natuurlijk mooier geweest, maar ik vind dit zelf niet storend.

De dispenser kun je draaien. Als je draait komt de ‘spuit’ tevoorschijn. Hier kun je vervolgens op drukken en dan komt de parfum eruit. Super makkelijk, want zo is het parfum ook goed te sluiten. Op die manier kan hij niet gaan lekken in je tas. Zal vast lekker ruiken, maar dat zou wel zonde zijn natuurlijk.

Bij de dispenser koop je nog een geurtje dat je lekker vind. Zoals ik al vertelde kocht ik nummer 1. De geur geïnspireerd op La Vie Est Belle van Lancome. De geuren krijg je in een doosje met een leuk motiefje. In het flesje zit ongeveer 15ml parfum. Prima hoeveelheid voor in je tas. Het flesje kun je onder het ‘spuitje’ van de dispenser klemmen. Vervolgens stop je het flesje met het spuitje in de dispenser en hij is klaar om gebruikt te worden.

En dan, de geur. Ik koos voor nummer 1. Dit is een zoete en krachtige bloemengeur. Ik vind hem heerlijk. Ondanks dat het namaak is, en je dus zou kunnen denken dat de kwaliteit minder is, is dit totaal niet het geval. De geur is goed, sterk en blijft de hele dag zitten. Ik gebruik hem elke dag en er zit nog meer dan genoeg in. Je hoeft echt maar een klein beetje te gebruiken.

De dispenser kost €9,95. De verschillende geuren kosten ook €9,95. Soms zijn er ook acties waarbij je de dispenser gratis bij een geur krijgt. Dan betaal je dus maar €10,00.  ben om, ik vind dit een ontzettend slim en handig product. Ik ga zeker nadenken over nog een geur.

Liefs,

2 gedachtes over “Tip: Purse Dispenser

    • chelseaberghuis zegt:

      Hoi! Helaas weet ik dat niet nee. Toen ik deze geur destijds kocht had de verkoper wel een papiertje waar precies op stond op welke geuren ze waren geïnspireerd. Ik weet dat bijvoorbeeld Lady Million er tussen zat, en een geur van Dior. Meer weet ik helaas niet, sorry!

      Like

Geef een reactie

