Interieur wishlist

De laatste tijd hou ik me wat meer bezig met mijn interieur. Ik vind het leuk om eens in de zoveel tijd wat dingetjes aan te passen. Ik ging online op zoek naar nieuwe accessoires en kwam zoveel leuke dingen tegen. Ik zou alles wel willen hebben. Deze leuke accessoires wilde ik graag even met jullie delen. Oh en ik wil vast waarschuwen, ik heb een ding met ananassen haha. 


Ik begon met speuren op Modemusthaves.com. Ik kwam op Instagram wat leuke foto’s tegen van interieurs en besloot daarom even een kijkje te nemen. Ik kwam zoveel leuks tegen. Het dekbed overtrek ga ik denk ik sowieso aanschaffen. De rest vind ik helaas toch wat aan de prijzige kant. Maar die lamp, wauw!

Pine, you’re fine: €29,95
The world is yours bed cover: €69,95 
Hear that marble sound: €99,00 
Pineapple Passion: €99,95
Vervolgens keek ik op de website van de H&M. Hier hadden ze ook zoveel leuke dingen. Ik keek nooit bij H&M Home, maar ik ga hier zeker vaker een kijkje nemen. Ze hadden allemaal leuke accessoires in kleurtjes die ik heel leuk vind. Ook hier hebben ze leuke ananas accessoires. Prijzen hier liggen wat lager. Maar het liefst koop ik toch spulletjes in de winkel zelf. Ik ga dus binnenkort zeker even een kijkje nemen. Ik laat jullie nu een paar dingetjes zien, maar ze hadden nog veel meer leuke dingen. 
Kaars in keramieken houder goud, zilver, wit: €5,99
Porseleinen mok: €4,99
Theedoek: €4,99
Kussenhoes met dessin: €7,99
Grote metalen bloempot: €19,99 
Ik keek ook online bij Loavies.nl. Ook hier hadden ze heel veel leuke home spulletjes. De Copper Jewel Box zou ik heel leuk vinden voor in mijn kamer met wat sieraden erin. Ik vond ook vooral de boeken voor op de koffietafel erg leuk. Staat niet alleen mooi, is ook nog eens leuks om eens in de zoveel tijd doorheen te bladeren. 
Pretty Pineaple Pink: €27,95
Copper Jewel Box: €39,95
Vanilla and Rose: €24,95
Clock it in Marble Black: €69,95

Chanel book: €29,95
How to be Parisian: €39,95
Coco Chanel Illustrations: €20,95
Little Black Book: €24,95
Ik heb weer genoeg inspiratie om mijn huis aan te kleden. Ik hou vooral erg van ananassen en gouden details. Een aantal dingen ga ik zeker aanschaffen om mijn huis weer net wat leuker te maken. Wat vinden jullie van de accessoires die ik heb uitgekozen? 
Liefs, 

Geef een reactie

