Mijn obsessie met notitieboekjes

Ik hou van notitieboekjes. Tijdens een rondje Hema kan ik het vak met notitieboekjes niet zomaar voorbij lopen. Ik koop er ook eigenlijk altijd wel 1. Eigenlijk doe ik dat in elke winkel waar ik leuke boekjes zie. Van te voren weet ik vaak nog niet wat ik er in ga schrijven. Maar het komt altijd van pas denk ik dan. Vandaag wil ik mijn liefde voor notitieboekjes met jullie delen. 

Ik schrijf eigenlijk altijd van alles in mijn notitieboekjes. Vorig jaar mei heb ik een simpel zwart boekje gekocht waar ik weekoverzichten in maak. Elke week schrijf ik de dagen op en wat ik die dagen moet doen. Heel simpel en overzichtelijk. Na een jaar is hij nog steeds niet vol. Maar natuurlijk kun je veel meer doen met notitieboekjes. Hieronder wat suggesties: 
– To do lijstjes 
– Dagboek bij houden
– Geldzaken bij houden (handig voor mensen die op zichzelf wonen) 
– Bucketlist 
– Notities (duh) over van alles en nog wat (bijvoorbeeld school)
– Recepten
– Samenvatting van stof van bijvoorbeeld tentamens
Natuurlijk weet ik dat veel hiervan ook makkelijk kan via bijvoorbeeld een telefoon of laptop. Maar zelf vind ik zulke dingen leuker om op te schrijven. Je kan natuurlijk ook al bovenstaande suggesties in 1 notitieboekje zetten. Maar dan zou je maar 1 notitieboekje nodig hebben, en er zijn zoveel leuke. Hieronder wat leuke notitieboekjes van de Hema (allemaal rond de 3/4 euro):

Een andere tip is de webshop Livelifehappy.nl. Hier hebben ze de meeste schattige spulletjes. Ze verkopen kaarten, pennen, gummen, stickers, maar ook beauty spulletjes als lipbalsems en handcrèmes. En natuurlijk, notitieboekjes.

Notitieboekjes zijn gewoon leuk. Naast de Hema hebben natuurlijk vele andere winkels leuke boekjes. Hebben jullie nog een tip wat betreft leuke notitieboekjes? En wat schrijven jullie in notitieboekjes?

Liefs, 

Geef een reactie

