I Heart Make Up Palette Pink Fizz

I Heart Make Up is een make up merk dat nog niet heel bekend is in Nederland. Af en toen verkoopt de Kruidvat wat producten van het budget merk. Van mijn zusje kreeg ik een van de bekende chocolade paletten. Vandaag vertel ik jullie wat ik er van vind . 

I Heart Make Up verkoopt deze super leuke chocolade paletten. Ze zien er niet alleen uit als chocolade repen, zo ruiken ze ook. Echt ontzettend leuk. De twee bruine paletten zijn van mijn zusje en de roze is van mij.

Zo ziet het palette er van binnen uit. Er zit een grote spiegel in, altijd handig. Wanneer je het palette opent komt er een chemische aardbeien lucht je tegemoet. Echt niet lekker. De bruine paletten ruiken heerlijk naar chocolade. Maar deze roze heeft een hele chemische geur. De kleurtjes zien er verder wel mooi uit. Wat natuurlijke kleurtjes maar ook wat fellere kleuren. Sommige finishes zijn mat en sommige glanzend.

De kleurtjes in het palette hadden namen. Maar helaas ben ik dat papiertje verloren en kan ik hem nergens meer vinden. Ik weet dus niet precies hoe alle kleuren heten, maar ik laat ze rij voor rij aan jullie zijn. Ik begin bovenaan.

De tweede en derde rij vind ik het mooist. Deze kleurtjes geven het meeste pigment af. Wel is goed te zien hoe poederig alle oogschaduws zijn. Zonde, want dit kan voor een rommeltje op je gezicht zorgen. Vooral met donkere kleuren. De bovenste rij kleurtjes zijn het minst gepigmenteerd. Deze zijn heel licht van kleur en zijn wat stroef in gebruik. Van de geur is tijdens gebruik niks meer te merken, gelukkig maar. De donkere kleuren zijn goed gepigmenteerd en zijn fijn om mee te werken. Toch heb ik het idee dat als ik ze wil blenden, ik ze een beetje weg blend. Kan ook aan mij liggen natuurlijk.

Helaas kreeg ik een goede ooglook met dit palette niet goed op de foto. Maar ik kan jullie verzekeren dat er goed te werken valt met dit palette, en er is een mooie look mee te creëren. Voornamelijk de felle kleuren zijn erg mooi.

Kortom, ondanks de vreselijk chemische geur is het een heel fijn en mooi palette. Mooie kleurtjes, goede pigmentatie (op een paar kleurtjes na) en fijn om mee te werken. Ja, ik ben fan. Het I Heart Makeup Palette is online verkrijgbaar voor €9,95.

Geef een reactie

