My latest YouTube obsessions

Ik ben een echte televisieliefhebber. Ik kijk eigenlijk altijd naar de televisie in de avond. Nu ik de afgelopen weken druk was met de verhuizing, en ik vaak geen televisie tot mijn beschikking had keek ik continu YouTube video’s. Ik heb daarom de afgelopen weken wat nieuwe favorieten ontdekt. En natuurlijk wil ik deze met jullie delen, zodat jullie misschien ook weer wat leuke YouTube kanalen kunnen ontdekken. 

Vet Gezellig 


Vet Gezellig is het account van het verloofde stel Saske en Alwin. Saske en Alwin zijn beide super creatief en dat is goed terug te zien in de video’s die ze maken. Elke week komt er een weekvlog online en zelfs deze video’s zijn retegoed. De video’s zitten goed in elkaar en zijn mega goed ge-edit. Ze maken veel gebruik van muziek en versnellingen. De video’s zijn luchtig, en ik moet vaak hard lachen om zowel Saske als Alwin.

D Is for Dazzle 


Diana is een 21 jarige Nederlandse YouTuber. Onlangs is ze gaan samenwonen in Engeland met haar Engelse vriend. Elke week verschijnt er een video op haar kanaal. Vlogs, shoplogs, Get ready with me’s, eigenlijk van alles. En net zoals bij Vet Gezellig, zijn ook deze video’s goed en mooi ge-edit. De video’s van Diana zijn heerlijk op een zondag, met een grote kop thee.

Anna Nooshin 


Ik hou van een kijkje in het leven krijgen van iemand die een droomleven heeft. Anna Nooshin is zo’n meisje. Uit haar boek (later meer hierover) weet ik inmiddels dat ze heel hard heeft moeten werken voor dit mooie leven. Ik vind niet Anna haar video’s leuk, maar haar vlogs zijn heerlijk om te kijken. Naast vlogs komen er veel mode video’s online. Van sieraden video’s, tot bikini stash video’s.

Morezoella


Morezoella is het vlogkanaal van Zoe, een Britse YouTuber. Op dit kanaal plaatst ze regelmatig vlogs. Niet elke dag, soms ook niet elke week. Maar regelmatig plaatste ze video’s op dit kanaal. De vlogs zijn vaak lang, rond de 20 minuten en soms nog veel langer. Ik hou van Zoe haar positiviteit en energie.

Dit zijn de kanalen waar ik op dit moment het meest naar kijk. Natuurlijk heb ik ook nog wel eens wat andere kanalen die ik bekijk. Maar over het algemeen heb ik al genoeg aan deze kanalen haha.

Geef een reactie

